Banan Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hei. Det er ett par år siden jeg klippet meg sist, men håret mitt er utrolig nok ikke spesielt slitt av den grunn. Jeg verken farger eller retter/krøller det, så det kan vel ha noe med det å gjøre. Jeg har nå tenkt å klippe håret til skulderlengde, og mange sier at jeg bør si til frisøren at jeg vil ha med meg det avklippete håret hjem for å prøve å selge det. (Synes det høres litt teit ut å si at jeg skal ha med meg håret, så vil vite hva jeg skal gjøre med det før jeg sier at jeg vil det.) Noen som har hørt om dette før, eller vet hvem man skal kontakte for å selge hår? Håret mitt går forresten ned til rompa, og jeg kommer til å klippe av rundt 50 cm. Det er norskt, passelig tykt og 100 % stritt.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Du kan selge håret ditt til parykkmakere, ja. Så lenge det er fint og sunt, vel og merke. Tror håret da må vaskes, stusses og deles inn i fletter, før det klippes av. Spør frisøren din, h*n vet nok hvordan du skal gå frem
Wonders Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg prøvde alt mulig når jeg gjorde dette for noen år siden. Men ingen tok i mot. Til og med Radiumshospitalet visste ikke om noen ting. I utlandet kan man donere til Kreftsaken osv... ikke her... Lykke til. 1
Ryvre Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Klippet meg kort for mange år siden. Hadde like langt hår som det jeg har i dag, altså ned til rompa. Jeg donerte det bort jeg. Husker ikke helt hva det het, men frisøren jeg brukte da pleide å ta vare på lange fletter med hår og sendte til noen som bruker det til å lage parykker til kreftpasienter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå