AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Grunnet en behandling jeg er under nå får jeg ikke lov til å bedrive kondisjonstrening eller noen form for trening som belaster kroppen slik at jeg blir andpusten. Tragisk! Hvertfall nå som bikinisesongen banker på døren! Jeg trenger å stramme opp rumpe og ben - hvordan kan jeg klare dette UTEN kondisjonstrening og tunge vekter - generelt sett uten adgang til treningsstudio.? Det må jo så klart gi effekt på noen måte denne treningen. Jeg har tilgang på enkle håndmanualer og fitnessball. Håper noen kan gi meg noen oppløftende råd. Feks om jeg tar knebøy hver eneste dag - vil det ha noen effekt? Må rett og slett få strammet opp rumpen og lårene mine
OPIgirl Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Har du fått forbud mot å trene bør du høre på det. Jeg kan bare anbefale deg gåturer. Nå er jo ikke det noe som vil stramme opp da. Kanskje noen andre har noen bedre råd til deg.
Tullepia Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Spør behandler hvordan du skal trene. På generelt grunnlag vil jeg si at gåturer og yoga virker fornuftig i din situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Spis mindre og gjør kun det fysio anbefaler deg. 1
Dragonfly84 Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Gåturer, yoga, pilates, kanskje lett svømming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå