Gå til innhold

Suz, Greeney, Bille eller Løwen!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Å ja, du snakker seff om den lille kommentaren din i en liten lokalavis for 10 år siden? :P:engel:

:o Frekke Greeney! *putter kløpulver i underbuksa på Grønska* Ha, nå får du en fin kveld tenker jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

:o Frekke Greeney! *putter kløpulver i underbuksa på Grønska* Ha, nå får du en fin kveld tenker jeg :sjarmor:

Ja, jeg tenner på kløpulver i buksa, jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det har jo lenge vært Gustenpusens alternativ til Rohypnol for å lure uanende kvinnfolk i seng - en klype kløpulver i underbuksa når de ikke ser det. Dere vil nok passe sammen, Greeney! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Da jeg var i 8-års alderen skulle jeg og venninna mi leker gutter.... Vi fant ut at gutter hadde pikk, og laget oss pikker av glava som vi putta i underbuksene, dermed gikk vi rundt med velvoksne brød for 8-åringer å være, men fy for pokker som det klødde! Og folk klager på når håret vokser ut etter barbering!?!?! Dere vet ikke hva dere snakker om, folkens! Dere vet ikke!!!

:o Var dette en avsporing? Hvis de flytter oss fra snikk-snakk også, hvor blir vi av da? I cyberspaaaaaace???? Gulp! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
:ler:

Det har jo lenge vært Gustenpusens alternativ til Rohypnol for å lure uanende kvinnfolk i seng - en klype kløpulver i underbuksa når de ikke ser det. Dere vil nok passe sammen, Greeney! :wink:

PØH! Gustenpusen trenger slett ikke ty til slike sleipe ting. sleip er han nemlig ikke. Han trenger bare å flexe med de store musklene sine, så kommer damene køpende. Den slasken! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...