Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2004 #141 Del Skrevet 23. januar 2004 Å ja, du snakker seff om den lille kommentaren din i en liten lokalavis for 10 år siden? :o Frekke Greeney! *putter kløpulver i underbuksa på Grønska* Ha, nå får du en fin kveld tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #142 Del Skrevet 23. januar 2004 :o Frekke Greeney! *putter kløpulver i underbuksa på Grønska* Ha, nå får du en fin kveld tenker jeg Ja, jeg tenner på kløpulver i buksa, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2004 #143 Del Skrevet 23. januar 2004 :o sier bare *bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. januar 2004 #144 Del Skrevet 23. januar 2004 Det har jo lenge vært Gustenpusens alternativ til Rohypnol for å lure uanende kvinnfolk i seng - en klype kløpulver i underbuksa når de ikke ser det. Dere vil nok passe sammen, Greeney! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2004 #145 Del Skrevet 23. januar 2004 Da jeg var i 8-års alderen skulle jeg og venninna mi leker gutter.... Vi fant ut at gutter hadde pikk, og laget oss pikker av glava som vi putta i underbuksene, dermed gikk vi rundt med velvoksne brød for 8-åringer å være, men fy for pokker som det klødde! Og folk klager på når håret vokser ut etter barbering!?!?! Dere vet ikke hva dere snakker om, folkens! Dere vet ikke!!! :o Var dette en avsporing? Hvis de flytter oss fra snikk-snakk også, hvor blir vi av da? I cyberspaaaaaace???? Gulp! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #146 Del Skrevet 23. januar 2004 Det har jo lenge vært Gustenpusens alternativ til Rohypnol for å lure uanende kvinnfolk i seng - en klype kløpulver i underbuksa når de ikke ser det. Dere vil nok passe sammen, Greeney! PØH! Gustenpusen trenger slett ikke ty til slike sleipe ting. Så sleip er han nemlig ikke. Han trenger bare å flexe med de store musklene sine, så kommer damene køpende. Den slasken! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2004 #147 Del Skrevet 23. januar 2004 Jepp, han har vist meg musklene sine også, og andre buler han har.... 8) og da snakker jeg ikke om glava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #148 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvaaaaa!? Fornærmet! :evil: Hevn! Hevn! *gir Løwen et kyss på kinnet* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå