Gå til innhold

Suz, Greeney, Bille eller Løwen!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

pppssst: Gustenpusen, er'n kjekk, eller? :sminkedokke: (Fikk ikke sett så godt på han, var fremdeles litt i svima da jeg snakket med han, skjønner dere...)

Han ser akkurat ut som meg, stakkar. Men det blir litt pån innimellom likevel. Ganske billig er'n også. Bare å kjøre på det, GS. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Han er høy og mørk og veldig barsk, med skjevt sjarmørsmil, også er han litt sånn "svartmuskete" som alle skumle helter var i "pikebøkene"

Oh shit! :rodme: Ok, han kan kaste vann i fjeset mitt anytime. :sjarmor::ler::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Yepp, skal nevne det for ham ved anledning... Mulig jeg kan få ham til å utløse en alarm eller to, slik at dere kan treffes heeelt tilfeldig :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:o :oops: :sjarmor:

(men jeg liker jo egentlig snille fyrer, da. Håper han er god på bunnen i det minste!?)

:o Det er Løwen som er den snille, og han er det best du holder de grønne fingrene dine laaaaaaaang unna! Bare så du veit det! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

:o glammy da, hva tar du meg for!? Den eneste gangen de grønne fingrene mine var bortpå Løwen var da jeg hilste på han IRL. Gir du meg ikke mer kred enn som så....? :fy: :cry: :x

Og hvis denne Gustenpusen bare er fæl og slem (men kjekk) da får han nok seile sin egen sjø. *sukk* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:hoho: Siden jeg av og til er i kontakt med Løwen :roll: Krmt.. skal jeg be ham hoste opp noen brødre til neste treff. Han har også en svært vakker, muskuløs, snill, sterk og rik storebror som heter ROAARRRR, noe for deg Bille? :hoho: Når det gjelder Puppeguri ble ho henta av discobilen før i dag, og fikk på seg sånn fin hvit frakk uten ermer 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:o glammy da' date= hva tar du meg for!? Den eneste gangen de grønne fingrene mine var bortpå Løwen var da jeg hilste på han IRL. Gir du meg ikke mer kred enn som så....? :fy: :cry: :x

Unnskyld Greeney! Jeg mente ikke å være slem med deg! Klynk... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
:o :klø: :trøste:

:oops:

Æææh, jeg føler at jeg har tatt litt av i dag, folkens. :rodme:

Si fra hvis det blir for mye! Men det har vært utrolig gøy - sitter og humrer foran skjermen, her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Sitter her og ler meg gllugg ihjel sjøl, jeg! HAr stor ryddedag på konoteret idag, og jeg skal love deg at det går en smule sent... Har masse bilder i hodet av Greeney som blir slått ned av dobbeltgjengerne til Glammy og Løwen, en Gustenpus og ei Puppeguri, som begge er mentalt utilregnelige, mens Bille sitter og drømmer om ROAAAARRR Løwens storebror, Greeney faller litt for den gustne, og Glammy blir sjalu for hun vil ha alle Pusene for seg selv. Vi har en roman folkens, eller bedre, vi kan lage SÅPEOPERA!!!!!!! :hoho::hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Siden jeg av og til er i kontakt med Løwen :roll: Krmt.. skal jeg be ham hoste opp noen brødre til neste treff. Han har også en svært vakker' date=' muskuløs, snill, sterk og rik storebror som heter ROAARRRR, noe for deg Bille? :hoho: Når det gjelder Puppeguri ble ho henta av discobilen før i dag, og fikk på seg sånn fin hvit frakk uten ermer 8)

JIPPI

Elsker store sterke muskuløse og rike storebrødre... ROAAAARRRR !

:hoppe:

(Trenger absolutt litt såpe jeg innimellom lønsoppgaver og andre ufyselige arbeidsoppgaver) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

(Trenger absolutt litt såpe jeg innimellom lønsoppgaver og andre ufyselige arbeidsoppgaver) :ler:

*kaster over et såpestykke til LilleBille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har video.. (for det kameraet ditt er det vel ikke mer liv i Glammy .. og Greenys... gikk jo også dukken) :gape:

Dessuten har jeg usjenert hage (eller.. hvertfall gårdsplass)... .. ypperlig som Location (har studert språket... så jeg er klar) :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Bille, du er jammen god! Jeg er jo skuespiller, Suz er god på revy, Løwen kan sikkert spille Stand-in for Gustepusen inntil han slipper ut igjen, Greeney er jo allerede tiltenkt og utpekt som offer.... Dette kan bli strålende bra! Location må til 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...