Gå til innhold

Suz, Greeney, Bille eller Løwen!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
Hvis det er du som har vakt... regner vi med fyldig rapport i morgen :ler:

.. bilder kanskje ... :o

:o Nok nå! Ler meg glugg ihjæl! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nok nå! Ler meg glugg ihjæl! :hoho:

... du ler muligens nå .. men vi ser frem til en god latter i morgen.. når bildene offentliggjøres... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg hadde. glammy sensurerte meg!

Hun ble skikkelig forbanna, og slo meg ned. Da jeg kom til meg selv, hadde hun brent opp filmrullen og ødelagt kameratet!

Løwen var mer snill, men ikke mye. Han kastet et glass vann i fjeset mitt, og sto å viftet med en avis over meg da jeg kom til meg selv.

Jeg har ganske vondt i hodet i dag, faktisk. Du trengte vel ikke slå så hardt, glammy! :(

Ja, jeg er litt lei meg, jeg faktisk. Her skulle bare en stakkars vakt gjøre sin plikt ved alarm-utrykning, også blir jeg regelrett overfalt!? At jeg hadde kamera med meg var selvfølgelig bare en tilfeldighet. Og at jeg tok bilder var bare en refleks. Jeg hadde jo kameraet i hånda, så det var jo helt naturlig, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er også litt nysgjerrig på disse bildene, i og med at jeg jobbet sent i går og ikke var i nærheten av Glammys arbeidsplass :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!!!! :o

Jeg lukter drama! Det har sneket seg en annen Løwe inn til Glammy og de to har overfalt Greeny.. Du store :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min onde tvillingbror Gustenpusen kan være tilbake :o I så tilfelle ville jeg jo advare alle om å bevege seg utendørs etter mørkets frembrudd. Han er kjent for å tafse uhemmet på damene, utrykke seg i faregrikt språk og gå på rødt lys foran små barn. Ikke god :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Min onde tvillingbror Gustenpusen kan være tilbake :o I så tilfelle ville jeg jo advare alle om å bevege seg utendørs etter mørkets frembrudd. Han er kjent for å tafse uhemmet på damene' date=' utrykke seg i faregrikt språk og gå på rødt lys foran små barn. Ikke god :riste:[/quote']

AHA! Han kan det ha vært, ja. :Hehe: Synes foresten mora deres var litt kjip da hun kalte han Gustenpusen. :hakeslepp: Ikke noe rart at han ble ond! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Gulp! Gustenpusen!?!? Var det Gustenpusen jeg, øh, snakka med i går? Hm, nei, jeg har da ikke slått ned noen fra noe vaktselskap!!! 8) Jeg var opptatt med meg og mitt, og møter og den slags hele kvelden, jeg... Jeg lurer på om det ikke var min onde Tvillingsøster Puppeguri som var på ferde jeg. Hun er kjent for sine bryster av stål, som hun bruker aktivt i nedlegging av Gustenpuser og vaktselskapsdamer :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky
Hun har sluppet ut nå har jeg hørt :roll:

O'skrekk! Med både Puppeguri og Gustenpusen på frifot er det ikke godt å si hva som vil skje! :riste: *skjelver i buksene*

pppssst: Gustenpusen, er'n kjekk, eller? :sminkedokke: (Fikk ikke sett så godt på han, var fremdeles litt i svima da jeg snakket med han, skjønner dere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...