Gå til innhold

Er det dumt å begynne med md produkter i april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på facial cleanser og skrubben. Hudkremer moisture defense antioxidant creme, husker ikke navnet på serumet, men det er IKKE continous renewal serum. Lurer på om det heter noe antioksidant relatert. Moisture Defense Antioxidant Moisturiser SPF20 som solkrem. Er den god nok som solkrem for vanlig bruk når jeg ikke aktivt soler meg? Hva hvis jeg aktivt soler meg?

Litt skeptisk til å begynne med md når sommeren nærmer pga økt følsomhet for sol og økt risiko for pigmentflekker (jada, unngår det ved hjelp av solkrem). Men det er vel kanskje mest et problem hvis man bruker renewal serum?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Cleanser og skrubb skal uansett ikke ligge på huden, det er serum du må passer på hvis du tenker på sola, det har du rett i :) Så det er bare å bruke de i vei, jeg har gjort det i et par år nå og ingen pigmentflekker. Og jeg har ikke brukt continuous renewal serum på sommeren.

Hvis du aktivt soler deg ville jeg hatt minst spf 30, men det kommer jo an på huden din. Blir du lett rød og solbrent, ville jeg gått til 50. Er du bare ute med ansiktet i skyggen, eller for å gjære ærender er spf 20 mer enn nok :)

Skrevet

Bare et lite spørsmål, hvor får du tak i Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20? Finner den ikke i de vanlige nettbutikkene lenger, og der jeg finner den er portoen hinsides høy.

Skrevet

Nei si det. har hørt rykter om at md skulle mekke litt med formualen og at det er derfor den er vanskelig å få tak i.

Bare et lite spørsmål, hvor får du tak i Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20? Finner den ikke i de vanlige nettbutikkene lenger, og der jeg finner den er portoen hinsides høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...