Gå til innhold

Klarer ikke skrive apostroff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Word er det ikke noe problem å få en apostroff - ikke her inne heller...:(

For ordens skyld - jeg holder nede AltGr-knappen eller Ctrl + Alt og knappen ved siden av Backspace før jeg f.eks trykker på e...;)

Hvorfor går det ikke på Facebook eller på Kvinneguiden??

Har jeg kommet borti en knapp/instilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Funker ikke hos meg heller, hverken på Facebook eller forumet her. (Får heller ikke bruke æ, ø eller å på facebook på mobilen lenger, merkelig nok.) Skjønner fint lite, til nå har jeg rett og slett skrevet det inn i adressefeltet når jeg trenger å bruke apostrofer, og klippet ut og limt inn. Tungvindt!

Edit: funker ikke i IE, men i Chrome får jeg frem apostrofene. Slette cookies funker kanskje?

Endret av Thorn
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint her. é

Skrevet

Det går fint her. é

Så fint for deg...;) Men gjør du noe annet enn jeg gjør? Eller er det bare slik...? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det du prøver å skrive er ingen apostrof, men en aksent. Apostrof ser slik ut: '

Har du prøvd å skrive det du skal poste feks i et word-dokument, og så kopiere det over til facebook?

Skrevet

Det du prøver å skrive er ingen apostrof, men en aksent. Apostrof ser slik ut: '

Har du prøvd å skrive det du skal poste feks i et word-dokument, og så kopiere det over til facebook?

Ja, du har rett...

Og jeg gidder virkelig ikke å gå innom Word de gangene jeg trenger tegnet...;O) Da skjønner vel folk jeg skriver til at programmet ikke funker...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...