Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ser den millom reklamen med de to tvillingene så får jeg så lyst på baby igjen, glemt er all nattevåk, gulp og skriking, og travle dager med å tørke opp og passe på..

jeg blir så paralysert av disse to smårollingene :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er SÅ søte!

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke tv, men jeg blir baby syk AV alt,babyklær,barnebutikker,gravide damer,se alle damene med babyvogn,reklame i blader,vis noen prater om barn.

:babygutt::babyjente:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja, der er herlige :rodmer:

Men....får holde med tre gullgutter for meg :danser:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper bena ekstra hardt sammen når jeg ser tvillinger. (har tvillinger selv)

Men søte er de.

Gjest anonym
Skrevet

Haha...jeg har tvillinger i den alderen selv,og de er ekstremt aktive,men jeg er babysyk hele tida. Mulig d er noe galt med meg. Hehe! Men er ikke skremt av å få flere barn selv om jeg har to villbasser:) men alt til sin tid tenker jeg! Jeg elsker alt som har med babyklær,vogner og utstyr å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av å være babysyk i hele mitt liv, så jeg blir det i hvert fall ikke av en TV-reklame. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av å være babysyk i hele mitt liv, så jeg blir det i hvert fall ikke av en TV-reklame. :)

Samme her, for meg er synet (og lyden) av en baby nesten for prevensjon å regne. :jepp:

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bli gravid om noen måneder! :smilbla:

Gleder meg sykt til å kjøpe barnevogn og alt som følger med.

Har værtfall snart 30.000 å handle for i sommer;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bli gravid om noen måneder! :smilbla:

Gleder meg sykt til å kjøpe barnevogn og alt som følger med.

Har værtfall snart 30.000 å handle for i sommer;)

Morro!:)

Prøver å bli gravid nå :) gleder meg så sinnsykt til det klaffer å jeg kan begynne å handle vogn og litt av vært:) hadde vært gull med tvillinger men kommer det en blir jeg mer enn fornøyd nok med det i første omgang:)

Gjest Starlit
Skrevet

Ja :smilorange:

Gleder meg sykt til å få fin og stor mage :hjertesmil: Blir bare uhyre spennede den dagen jeg og min samboer får vite kjønnet ^^,

Planen er å få barnet til sommeren neste år, slik at jeg kan nyyyte lange og flotte sommerdager i permisjonen min :happy:

AnonymBruker
Skrevet

Babyene er søte, men ikke søsteren. Så hun utlikner lysta på å få unger.

AnonymBruker
Skrevet

Den reklamen er jo reine prevensjonsmiddelet, men så synes ikke jeg at babyer er søte i det store å det hele og spesielt ikke de.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja :smilorange:

Gleder meg sykt til å få fin og stor mage :hjertesmil: Blir bare uhyre spennede den dagen jeg og min samboer får vite kjønnet ^^,

Planen er å få barnet til sommeren neste år, slik at jeg kan nyyyte lange og flotte sommerdager i permisjonen min :happy:

den dagen jeg ser meg i speilet å man klart å tydelig ser at det er en gravide mage :rodmer: gleder meg:)

jaa det er herlig:) håpet her hos oss er å bli gravid nå snart så det blir en tidlig på året baby:) men om vi blir det før er bare bonus har prøvd en stund så vi tar det vi får :kgbaby:

Gjest Starlit
Skrevet

Blir spennende det, Anonym:)) Hvilket kjønn håper dere på å få?

Har opprettet profil på "din baby", så gleder meg til å føre dagbok:D

AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende det, Anonym:)) Hvilket kjønn håper dere på å få?

Har opprettet profil på "din baby", så gleder meg til å føre dagbok:D

håper på gutt :) men jeg har en følelse av at første barnet vårt blir jente.blir glad uansett da:) hva med dere?

jeg er sikker på jeg har profil over alt på alle baby sider:) :fnise: noen som er engasjert :sjenert:

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Vi håper også på en gutt :)) Men, vi får være glade til om vi får en frisk unge :babygutt::babyjente:

:wink: Jeg opprettet profil på "Din Baby", for å snakke med likesinnede folk.

Er jo ikke ofte en får medhold i babydiskusjoner her på KG :laugh:

Er jo så mange syke sjeler som ikke tåler at andre går med babyplaner! *Riste på hodet* :fnise:

Endret av Starlit
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Vi håper også på en gutt :)) Men, vi får være glade til om vi får en frisk unge :babygutt::babyjente:

:wink: Jeg opprettet profil på "Din Baby", for å snakke med likesinnede folk.

Er jo ikke ofte en får medhold i babydiskusjoner her på KG :laugh:

Er jo så mange syke sjeler som ikke tåler at andre går med babyplaner! *Riste på hodet* :fnise:

jaa ikke sant:)

hahaha det er sant! på KG er det ikke lett å få medhold på det;P :fnise:

er på klikk.no (jeg barn i magen):) der synes jeg det er koselig og:)

AnonymBruker
Skrevet

Den reklamen er jo reine prevensjonsmiddelet, men så synes ikke jeg at babyer er søte i det store å det hele og spesielt ikke de.

Enig. Beste prevensjonen bare å se babyer. Tror noe er gale med meg, er tross alt jente midt i 20-årene med alt klappet og klart. Men nei takk:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...