A1986 Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg har et stort problem når det kommer til forlovere. Jeg klarer ikke å bestemme meg om hvem jeg skal velge. Dette har jeg tenkt på en god stund nå, så føler der er på tide å bestemme seg. Jeg har 3 veldig gode venninner. Ei har jeg vært bestevenninne med siden jeg kunne gå, ei annen kjente jeg siden barneskolen, og hu siste siden ungdomsskolen. Alle tre er veldig forskjellige, men hver av dem betyr veldig mye for meg på hver sin måte. Hun ene skal jeg være forlover til nå i sommer, men føler det blir feil om jeg velger bare henne tilbake, fordi jeg er veldig knyttet til de andre 2 også, på hver sine måter. Så jeg har tenkt frem og tilbake, hvem skal jeg velge, men klarer ikke å bestemme meg. Vil ikke såre noen heller, er så redd om jeg velger den ene eller den andre at de skal tro jeg setter mer pris på den jeg velger. Blir det for mange med 3 forlovere? Har dere noen gode tips til meg om jeg skal ha 3 eller ikke? Vil uansett vise at jeg setter stor pris på alle tre..Trenge gode og smarte tips! Endret 3. april 2012 av A1986
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 du kan jo velge en til forlover og de to andre som bridesmaids?
Gjest Doh Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Tre forlovere går ikke an å ha, da forloverens oppgave er å skrive under på papirene(og det trenger du bare en til). Jeg ville bedt den ene være forlover som skriver under på papirene og sitter oppe med deg i kirken, men at de heller deler på å lage utdrikningslag f.eks. Ta deg en prat med alle tre og si at du ikke ønsker å ha bare en og fortell om den løsningen du kommer frem til. Ingen som burde bli sure for det
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Du kan tydeligvis ha så mange forlovere du ønsker, men jeg selv hadde nok valgt en. I ditt tilfelle ville jeg samlet alle tre og forklart situasjonen, og ville da skrevet navnene på alle tre på lapper og trekt sammen med de hvem du skulle ha. Da får de se at de betyr like mye, og at det var en tilfeldighet hvem som ble forlover
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2012 (endret) Takk for svar Jeg tenkte faktisk på å evt bruke alle tre som bridesmades/forlovere..altså bruke alle til forloveroppgavene, men hun ene som hovedforlover, altså den som skriver under på papirene. Så i kirken kan jo alle de ha lik kjole på seg, eller vertfall lik farge, gå opp kirkegulvet før meg, og bli sittende med meg. Eneste jeg tenker på da er om det hadde blitt rotete eller mye me 3 der oppe ved alteret? Eller om jeg bare skulle ha hovedforloveden ved min side? Dette er så vanskelig...Vil bare ikke sitte der oppe å tenke at det blir feil at den eller den andre ikke står oppe ved min side... Endret 4. april 2012 av A1986
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Det heter brudepiker på norsk. Bare så det er oppklart 1
Gjest Doh Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Takk for svar Jeg tenkte faktisk på å evt bruke alle tre som bridesmades/forlovere..altså bruke alle til forloveroppgavene, men hun ene som hovedforlover, altså den som skriver under på papirene. Så i kirken kan jo alle de ha lik kjole på seg, eller vertfal lik farge, gå opp kirkegulvet før meg, og bli sittende med meg. Eneste jeg tenker på da er om det hadde blitt rotete eller mye me 3 der oppe ved alteret? Tenkte om jeg bare skulle ha hovedforloveden ved min side? De to andre kan jo sitte bak dere? Er nok ikke plass til at alle kan sitte ved siden av hverandre. Men da burde kanskje forloveden din også ha mer enn en(blir så usymetrisk )
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2012 Det heter brudepiker på norsk. Bare så det er oppklart Yes, i know ;P Men føler nesten folk skjønner det bedre da, fordi skal ha brudepiker også..2 sånne små, så når jeg sier bridesmaids så merker jeg folk tenker..aha..sånne voksne =P. Den amerikanske stilen
Rainbow Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Du kan ha så mange du vil, men én må være den som skriver under. Men det er den eneste plikten. En venninne av meg har som deg tre gode venninner, så da har de vært forlovere i hverandres bryllup alle sammen. Jeg og en venninne var forlovere for bestevenninna mi sammen også, ikke noe problem. :-)
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2012 De to andre kan jo sitte bak dere? Er nok ikke plass til at alle kan sitte ved siden av hverandre. Men da burde kanskje forloveden din også ha mer enn en(blir så usymetrisk ) Ja, men er det som er skjipt, han har 1 som står han nærmest, så blir litt feil at han må velge flerne pga meg. Men har vært i bryllup tidligere der den ene har hatt 2 forlovere og den andre 1, å det syntes jeg ikke gjorde noe egentlig =)
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2012 Ja, men er det som er skjipt, han har 1 som står han nærmest, så blir litt feil at han må velge flerne pga meg. Men har vært i bryllup tidligere der den ene har hatt 2 forlovere og den andre 1, å det syntes jeg ikke gjorde noe egentlig =) Men ja, de kan jo sitte bak oss :gjeiper:
Gjest Doh Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Ja, men er det som er skjipt, han har 1 som står han nærmest, så blir litt feil at han må velge flerne pga meg. Men har vært i bryllup tidligere der den ene har hatt 2 forlovere og den andre 1, å det syntes jeg ikke gjorde noe egentlig =) Han har ikke noen brødre da? Neida, gjør jo ikke noe. Kanskje brudepikene kan sitte i trappa foran han så dere får "fylt opp" der. Ellers gjør det jo ikke noe heller. Dere kan gjøre akkurat det dere ønsker
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2012 Han har ikke noen brødre da? Neida, gjør jo ikke noe. Kanskje brudepikene kan sitte i trappa foran han så dere får "fylt opp" der. Ellers gjør det jo ikke noe heller. Dere kan gjøre akkurat det dere ønsker Ja, haha, vi skal ha nivøen vår på 3 år som ringbærer, han kan jo sitte ved min forlovede ;D Nei, men jeg finner nok utav det, ordner seg nok =P
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 Kan du ikke snakke åpent med dem om det? Si at du sliter med hvem du skal velge, fordi de er alle like "verdige". Kanskje dere kommer frem til en god løsning i fellesskap?
A1986 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2012 Kan du ikke snakke åpent med dem om det? Si at du sliter med hvem du skal velge, fordi de er alle like "verdige". Kanskje dere kommer frem til en god løsning i fellesskap? Ja, har allerede pratet med to av dem, de vet jeg sliter med å velge, de sier at jeg ikke må føle at jeg må velge dem, men hører nesten på dem at de vil så gjerne bli valgt...men de skjønner at jeg sliter med valget. Det er særlig mellom to av dem jeg sliter..klarer ikke å bestemme meg om hvem av de jeg skal velge om det må bli en
Evie Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Jeg ville hatt bare en, men latt de dele på planlegging av utdrikningslag og talen i bryllupet. Jeg ville hatt loddtrekning slik som nevnt over. Har man en hovedforlover og to andre er man jo like langt, da vil fortsatt en bli valgt foran de andre. Og bare tips: skal du få de til å gå med kjole i samme farge bør du nok enten velge en farge de alle liker eller betale for kjolene. Lykke til!!
Rainbow Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Skjønner ikke hvorfor du ikke kan bare kjøre på og ha alle tre, eller to? Det er mer vanlig nå for tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå