Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Er neglelakk fra Mavala bra eller dårlig? vurderer å kjøpe noen på internett, men ikke hvis de er dårlig...
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Er forresten disse jeg vurderer å kjøpe. Fiine, så håper de er bra, for da skal jeg ha de
Wednesday Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 de er kjempegode... mange salonger i usa som bruker de
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Whaat, i går kostet de 185 kr, i dag koster de 300! Åh da må de ha vært på tilbud i går, det så jeg ikke..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Uff kjipt Jeg vil tipse deg om en annen side. Transdesign.com der har de både china glaze, opi, orly m.m. til veeeldig fine priser
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Jeg ble ikke imponert over merket. Måtte ha tre lag for at det skulle bli pent, og ikke holdt de lengre enn neglelakk fra cubus/hm.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Jeg ble ikke imponert over merket. Måtte ha tre lag for at det skulle bli pent, og ikke holdt de lengre enn neglelakk fra cubus/hm. Hvor mange lakker prøvde du? Alle neglelakkmerker har noen blemmer som rett og slett er fæle.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Hvor mange lakker prøvde du? Alle neglelakkmerker har noen blemmer som rett og slett er fæle. Kjøpte et sånt sett, 4 stk kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå