Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #1 Del Skrevet 19. januar 2004 Første pp, hadde masse sex i helga, har eggløsning i dag tror jeg. Sluttet på pillen for 2 mnd siden, regelmessige sykluser. Jeg vet sjansen for full klaff første gang er veldig liten, men jeg er så spent at jeg nesten er dårlig... Hvordan får jeg tankene over på noe annet?? Dette blir 2 veldig lange uker tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 19. januar 2004 #2 Del Skrevet 19. januar 2004 Æsj, vet hvordan du har det. Er i samme situasjonen selv. Må ta meg selv i nakken og tenke på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 19. januar 2004 #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg forstår deg godt. har lurt på det samme selv, når andre sier til meg: ta det med ro, slapp av og tenk på noe annet. Ehh ja nettopp, for det er jo enkleste sak i verden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Hadde det sånn i startfasen jeg også (begynte prøvingen i april i fjor), kjente allverdens graviditetstegn, var til og med kvalm og kastet opp en periode.. Men nei... Tankene har gradvis gått over på andre ting etter hvert som tiden har gått. Blir riktignok stertkt minnet på det når jeg får høre nyheter om andre som er blitt gravide - da kan tårene komme frem.. Ellers så går det rimelig greit - tankene er der, men ikke framme hele tiden. Går seg vel til for deg også. Lykke til med prøvingen, håper det klaffer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg synes det bare blir vanskeligere og vanskeligere å tenke på noe annet jeg da..! Det er fordi problemet bare blir større og større for hver måned og år som går :-? Dette var jo ikke mye til hjelp, men nå vet du ivertfall at du ikke er alene om å være opphengt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Gi opp, si at det passer bedre om et halvår eller et år. Bestem dere for å legge av penger og pusse opp litt, kanskje reise først. Så vips, så sitter den! Bestill dyr reise og puss opp i vei i dyre dommer! Vel, dårlig råd, men det funka (dessverre) her i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. januar 2004 #7 Del Skrevet 19. januar 2004 Desverre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Desverre? Ja, jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det... På en måte så var det jo dessverre, for vi tenkte egentlig å vente fordi det passa så dårlig akkurat da. Men i ettertid så mener jeg jo ikke dessverre, da! Det funka jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå