Gjest Carmelita Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Har byttet ut alt av hudpleieprodukter. Brukte produkter for tørr hud, men tok hudpleietime og fikk vite at huden min egentlig er ganske normal, men dehydrert og sensitiv. Byttet ut alt av hudpleieprodukter, og ser at det skjer noe. Huden er mye mindre nuppete, mye mykere og ser jevnere ut, men jeg har fått noen skikkelige kviser! Håper dette bare er i en overgangsfase, at huden nå renses skikkelig. Noen som vet? Hvor lang tid kan det ta før huden roer seg?
Miah Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Hvilke produkter byttet du fra og hvilke byttet du til? Når det ligger mye under huden som plutselig skal ut, kan det bli en overgangsfase, ja. Men dersom du byttet til dårlige produkter eller produkter du reagerer på, kan det vaere grunnen til utbruddet ditt
Gjest Carmelita Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg byttet fra Decleor og MD til Dermalogica. Fikk anbefalt Decleor og MD for noen år siden. Synes ikke huden har vært helt bra med dette. Hudpleieren jeg var hos nå mente at det var for sterke produkter for meg. Edit: Skrivefeil Endret 3. april 2012 av Carmelita
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Hva slags kviser har du fått og hvor er de lokalisert?
Gjest Carmelita Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Kvisene har roet seg litt nå, de er mer som røde prikker. De er lokalisert på haken. Hvis jeg får kviser er det gjerne der de kommer. Vet at utbrudd på haken henger sammen med uro i fordøyelsessystemet, uten at jeg helt vet hva jeg evt reagerer på i kosten.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Det var merkelig. Jeg har samme hudtype som deg og for meg har det vært helt motsatt. Dermalogica er alt for stekt, MD og Decleor fungerer aldeles utmerket.
Gjest Daenerys Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Det er helt normalt å bryte ut når man bytter produkter, kanskje spesielt til md. Det betyr bare at huden renses dypere, og ulumskhetene kommer opp før det deretter blir fint igjen Skjer veldig mange som bytter til md.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Det er helt normalt å bryte ut når man bytter produkter, kanskje spesielt til md. Det betyr bare at huden renses dypere, og ulumskhetene kommer opp før det deretter blir fint igjen Skjer veldig mange som bytter til md. Absolutt, men man må være litt var allikevel. Jeg trodde huden bare renset seg mens jeg egentlig hadde et veldig heftig eksemutbrudd. Tok 2 år for å få rettet opp i det igjen uten noe antibiotika eller kortison.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå