Gå til innhold

Har du gått på date med en du ikke synes er kjekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som overskriften sier; Har du vært på date med en du ikke synes er kjekk? Hvordan gikk daten og ble det til noe mer?

Jeg har møtt en mann som jeg ikke syns er så veldig kjekk, men han er utrolig snill og vi har en god kjemi ellers. Jeg klarer ikke slutte å tenke på han selv en måned etter at jeg traff han. Han bokstavelig talt løper rundt i tankene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men da synes du han er litt kjekk likevel, eller?

ja, det har jeg gjort flere ganger. Fordi jeg håpet at han ville sjarmere meg med personligheten sin! Noen ganger har jeg blitt sjarmert, andre ganger ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri bedt med på date, men hadde gjerne gått med en som ikke er så kjekke også. Er meget åpen for at personligheten blåser meg av bakken! :D

• Liker 1
Skrevet

Både ja og nei.. Jeg har sagt ja til å gå på date med folk som jeg bare vet jeg ikke kommer til å ha noen romantisk eller fysisk tiltrekning til overhodet (uavhengig av utseendet). Da setter jeg dem inn på venne-kontoen isteden

AnonymBruker
Skrevet

Han er kjekk hvis man ser bort i fra hårsveis, tattoveringer, røyk og snus. Dette er ting jeg i utgangspunktet ikke finner tiltrekkende, men er villig til å se mellom fingrene hvis han er fantastisk på andre måter. Jeg er bare helt vanvittig usikker på han, og lurer på om det er ufint å gå på date med en jeg mest sannsynlig ikke ønsker noe mer med..? Jeg er bare der hvor jeg tenker " MEN TENK OM" :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg er i litt samme situasjon som et par andre her. Har møtt en fyr et par ganger, vi har det kjempetrivelig sammen, og det er vel ikke noe man burde ta for gitt at man kommer veldig fort overens med noen man aldri har møtt før.

Jeg er veldig veldig usikker på om jeg tror det kan utvikles noe mer følelser for han, likevel tenker jeg mye på han og har lyst å møte han igjen. Vanskelig å vite om man blir forelska i "settingen" eller hva det er :s

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg Anonym. Jeg er usikker på mine egne følelser, om det er settingen eller ja.. Kanskje jeg bare burde møte han en gang til? Hva om han får forhåpninger? Wææ..

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du koser deg sammen med han og dere kommer bra overens tenker jeg at du bør gi det en sjanse! Tenk over om du kommer til å angre hvis du avslutter det?

Man vet jo ikke før man har prøvd..tenker jeg.. så får du heller prøve å være litt tilbakeholden og bare se hvor det bærer? Man kan jo møtes noen ganger før det liksom blir litt mer seriøs dating tenker jeg da..man må jo få tid til å bli kjent og sånn.

Det er iallefall sånn jeg tenker i forhold til han jeg har møtt litt nå da.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

ja, men da har jeg ikke visst på forhånd at ikke var tiltrekkende. det gikk greit =p men det ble ikke noe mer enn det. jeg var faktisk på date med en som ble en god venn etterpå. hysterisk morsom! :biggrin: er nå 7 år siden og vi er fortsatt venner :biggrin:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Må være en som er tiltrekkende for meg.

Men høres jo ut som du er greit tiltrukket av denne fyren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg er greit tiltrukket av han. Det er noe jeg synes er søtt med han og hvordan han var mot meg, men utseendemessig er han ikke så veldig kjekk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg er greit tiltrukket av han. Det er noe jeg synes er søtt med han og hvordan han var mot meg, men utseendemessig er han ikke så veldig kjekk.

Man kan jo bli tiltrukket av noen uten at de er "kjekke". Så lenge det er noe med han du finner interessant/søtt eller lignende så er det jo et grunnlag for at det kan utvikle seg mer.

Man må kanskje bare prøve?

Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom jeg hadde møtt en jeg tenkte på hele tiden, hadde jeg garantert gått på date igjen. Det er _langt_ mellom de mennene som klarer å fange tankene mine på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man må kanskje prøve det ut.. Ikke så lett kjenner jeg, for han viser og sier over sms at han gjerne vil møte meg igjen og sier mye fint, så ja han er litt mer interessert enn det jeg er.

Litt nytt for meg det her hehe.. Etter 6 år med kjæreste siden jeg var 18, så er dating ganske nytt.

Gjest betzyyy
Skrevet

Jeg ble sammen med en som ikke er noe særlig kjekk, men har en kjempegod personlighet.. Klarte å se det søte i han da jeg var midt i forelskelsen. Vi var sammen nesten ett år, så godt som ingen krangler og hadde det kjempebra på alle måter - helt til denne forelskelsen ga seg og jeg ikke følte meg tiltrukket av utseendet hans. Jeg tror man in the end må være nødt til å synes personen er attraktiv for å kunne ha et langvarig forhold :) men det er jo bare mine tanker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja skjønner at det blir vanskeligere hvis han åpenbart er mer interessert... Men det skader vel ikke å prøve, du får heller prøve å kommunisere at du vil ta det rolig ellernoe..

Gjest Anna.S
Skrevet

Ja det har jeg, både en og to ganger. Og jeg har prøvd å gi snille og gode menn en sjanse fordi de var nettopp det, selv om de ikke var superkjekke. Jeg prøvde å presse meg selv til å falle fordi de jeg synes var kjekke som regel var idioter og de har jeg hatt nok av.

Nå har jeg funnet en som jeg synes er verdens kjekkeste og verdens snilleste og er supertaknemlig for at jeg ikke tok til takke med en av delene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg, og kommer nok til å gjøre igjen. Jeg har erfart at folk blir kjekkere etterhvert som man blir glad i dem. Det ER noe i at kjærligheten gjør blind ;) Personlighet går uansett foran utseende for min del.

Skrevet

Ja som overskriften sier; Har du vært på date med en du ikke synes er kjekk? Hvordan gikk daten og ble det til noe mer?

Jeg har møtt en mann som jeg ikke syns er så veldig kjekk, men han er utrolig snill og vi har en god kjemi ellers. Jeg klarer ikke slutte å tenke på han selv en måned etter at jeg traff han. Han bokstavelig talt løper rundt i tankene mine.

Ja jeg har vært det, og det funka ikke noe særlig, det hjalp ikke hvor snill og hyggelig han var, jeg fikk det ikke til.

Men du har vel et litt annet utgangspunkt; du tenker veldig på denne mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jo at det må være noe med utseendet man liker for å klare å falle. Men dette noe trenger ikke å være "kjekk".

Det er mange menn jeg kan synes er kjekke uten at jeg har noen som helst interesse for dem på den måten. Når man blir kjent med en person og hvis man da liker personligheten, væremåten, at man kommer overens, har en kjemi osv så har jeg en tro på at trekk ved utseendet også vil tre frem som tiltrekkende for deg hvis du faktisk liker han godt.

Men det må absolutt være noe der som trigger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...