Månestråle** Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hei dere single småtroll! Hva skal dere gjøre i påsken? Jeg skal bare være hjemme. De fleste rundt meg har familier og kjærester så de reiser bort og finner på egne ting i påsken. Jeg regner med å være mye alene, men har tenkt å ha det fint likevel. Tipper jeg skal nyte fridager fra jobb, drikke god vin og spise god mat, trene, male litt, lese bøker. Hva finner dere på? Og går det greit å være alene i en sånn høytid syns dere?
Cata Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg er "stortroll", men svarer for det . Jeg gjør mye av det samme som deg, god mat, turer hvis været er sånn noenlunde, lese og muligens friske opp bekjentskapet med noen filmer i DVD hylla. (Og så er det mulig jeg tar en seriøs ryddeaksjon i klesskapene mine, til glede for Fretex og søppelfyllinga...) Skal et par småturer på jobb så da får jeg jo hilst på folk også. Synes påsken er veldig grei høytid å være alene i. 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal ihvertfall ikke på fjellet! Det er mer enn kaldt nok her! hehe
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Bruker turområder i nærheten, får besøk, drar på besøk, vasker og rydder her hjemme, leser bok. Nikoser meg!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Her går det i litt sosialt og mye alenetid. Det siste er frivillig. Ser på tv, lager god mat og baker en kake, leser. Prosjekt rydding. Sånn mer enn vanlig. Altså inni skaper og skuffer. Har en del å gjøre i hagen også.
sebra Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal ut en liten tur imorgen. Og på fredag får jeg vennegjengen på besøk. Har også store planer om å rydde i klesskap og fikse opp litt i heimen
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Nyte stillheten her i Oslo. Utrolig mange har allerede forlatt byen, og jeg tipper enda flere forsvinner i morgen. Da blir det utepils i solveggen, bedre middager, en god bok, og sikkert mer. 1
sofie777 Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Skal mest sannsynlig også være alene i påsken, men skal være med noen venner i morgen kveld. Kanskje de gjør noe jeg kan kaste meg på? Ellers har jeg "lainet" opp mange filmer og serier og annen moro hele helgen. God mat og godteri hører med.
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Her skal det leses, leses, pugges, leses, labbes, pugges og læres. 1
tette-nette Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Jeg drar en tur på hytta ved sjøen imorgen for å skrive litt oppgave og slappe av med filmer Så blir det jobb på lørdag.. Før ut på kvelden da, trening og tilbringe tid med tantebarn på søndag og mandag..
Frk Johansen Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal på fjellet i dag med en kompis, men han skal hjem påskeaften og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lørdagen. Jeg har fått en forespørsel fra en som vil invitere meg til Oslo, men jeg har latt være å svare da jeg føler han vil ha et forhold ti meg og jeg ikke til han, noe jeg også har fortalt han, men han vil likevel be meg med ut... Er ekstremt sosial men nå føler jeg alle vennene mine er ute og farter, kanskje en konsert i byen og bare være alene??
makkapakka Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal tilbringe påskedagene hjemme, med sønnen min. Så jeg er ikke helt alene da. Det ser ut til at hele nabolaget rømmer byen, så det blir stille og rolig rundt oss. Slalombakken kan vi kjøre til, men ser været an. Skal se på tv og kanskje sykle noen turer.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Jeg elsker bypåske. I år skal den brukes mest på oppussing, men jeg skal få sneket inn en kinomatiné og utepils.
Envy Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Jeg benytter anledningen til å være hjemme og slappe av og trene ekstra mye, ekstra hardt og lenge Ellers er det mye sosialt med venner og et par turer ut på byen
Ego Skrevet 4. april 2012 #17 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal pleie influensaen Dermed blir det nok en god del filmtitting og godterispising - og dessverre lite oppfinnsomme middager. Får vel prøve å jobbe litt også, når formen tillater det.
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2012 #18 Skrevet 4. april 2012 Vel, siden alle har dratt vekk og jeg er hjemme tenker jeg å gå ut på torsdag og lørdag . Kjeder meg..
Gjest Elissima Skrevet 4. april 2012 #19 Skrevet 4. april 2012 Skal møte venner, gjøre skolearbeid, se filmer og sove lenge Reiser dessuten en tur til London i helgen, der det blir shopping og kos.
Gjest HunterLady Skrevet 4. april 2012 #20 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal spise meg tjukk på Freia sine påskeegg! Også tar jeg solarium, ser tv-serier, sitter på KG, vasker huset og rydder i alle skap og skuffer (må utnytte at jeg har barnefri), drikker vin, sover lenge, OG STORKOSER MEG!! Hva trenger man kjærester til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå