AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å kjøpe/bestille et dørskilt med navnene våre på, som vi kunne sette opp etter bryllupet Spm nr 1: Hvor bestiller man skilt? Spm nr 2: Hva har du/dere skrevet på deres; - "Familien xxx" - "Fornavn Etternavn og Fornavn Etternavn" - "Fornavn Etternavn og Fornavn Etternavn m/fam" - "Fornavn og Fornavn Etternavn" - Noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Del Skrevet 3. april 2012 Fornavn og fornavn. Etternavn på linja under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 3. april 2012 #3 Del Skrevet 3. april 2012 vi har Her bor: Fornavn barn1, fornavn barn2 og fornavn barn3 Deres etternavn og Mammas fornavn + etternavn og navnet til bikkja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 3. april 2012 #4 Del Skrevet 3. april 2012 Vi fikk rosemalt skilt til jul Tror det var kjøpt på en stand på et kjøpesenter like før jul. Men du kan jo google det du har lyst på, så kommer det sikkert noen forslag Vårt skilt er satt opp sånn: Mitt fornavn & Hans fornavn Felles etternavn Veldig koselig med "felles dørskilt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. april 2012 #5 Del Skrevet 3. april 2012 Du kan google dørskilt om du ønsker å bestille på nettet. Finnes mange forskjellige Ellers mener jeg å ha sett at de har på Jernia hvertfall. Vi har ikke bestilt felles ennå, venter til vi flytter om noen mnd. Men hos oss skal vi bare ha Fornavn og Fornavn Etternavn Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 3. april 2012 #6 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har også planer om nytt dørskilt, og synes de i pleksiglass er veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 3. april 2012 #7 Del Skrevet 3. april 2012 De har pleksiglasskilt på Japan Photo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. april 2012 #8 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har også planer om nytt dørskilt, og synes de i pleksiglass er veldig fine Ja, det vil vi også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 3. april 2012 #9 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg bare malte over mitt "gamle" etternavn på dørskiltet vi hadde fra før... Så nå står det "Cessie og Gubben FellesEtternavn". Navnet til bikkjedyret står ikke på dørskiltet, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. april 2012 #10 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg syns det var morsomt med navnet på hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 3. april 2012 #11 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg syns det var morsomt med navnet på hunden. Hundene må selvsagt med på dørskilt, de er jo familiemedlemmer de også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMilla Skrevet 4. april 2012 #12 Del Skrevet 4. april 2012 Man kan også bestille skilt på posten.no; http://skiltbutikken.posten.no/ Vi bestilte derfra, man kan se forhåndsvisning av de forskjellige skiltene med den teksten man ønsker, og de har et ok utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta i farta Skrevet 6. april 2012 #13 Del Skrevet 6. april 2012 Hvis ikke kan du jo ønske deg det til bryllupet. De jeg vet om som har giftet seg har fått sånne fine håndmalte, så det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #14 Del Skrevet 6. april 2012 Har kun etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. april 2012 #15 Del Skrevet 7. april 2012 Vi har en skylt i mässing med efternamnet på. Bara efternamnetdet tycker jag räcker. I övrigt tycker jag inte husdjurs namn har på skylten att göra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. april 2012 #16 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Vi har ikke direkte dørskilt, men på postkassa står Hans navn og mitt navn etternavn Bestilte det på Posten. Endret 7. april 2012 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 9. april 2012 #17 Del Skrevet 9. april 2012 Dersom dere nå har samme etternavn og eventuelle barn har/vil få samme etternavn som dere, ville jeg bare hatt etternavnet på dørskiltet, synes det er mye renere og stiligere - og så slipper man å bytte skilt om det kommer barn eller kjæledyr! Vårt dørskilt når vi flytter sammen kommer antagelig til å ha hans etternavn og så mitt etternavn på neste linje, siden vi ikke er gift. Når vi får barn kommer de også til å få først hans og så mitt etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. april 2012 #18 Del Skrevet 9. april 2012 Hvis ikke kan du jo ønske deg det til bryllupet. De jeg vet om som har giftet seg har fått sånne fine håndmalte, så det skal jeg gjøre. Signerer! Dette var ikke noe jeg tenkte på når vi giftet oss, men vi fikk det i gave av min mor, dette er en av de beste gavene vi fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå