AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes hun var helt nydelig da hun var yngre Hva synes dere? 2
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Ah, dama mi!! Alltid vært like flott hun. 1
Gjest Rosaleen Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Joda, pen er hun. Men vet du hva? Det fins svært mange andre pene kvinner, som er minst like pene som henne. Jeg føler nesten at det er blitt en "hype" å like Megan Fox. Personlig syns jeg ikke det er noe spesielt ved henne. Hun er pen, men ikke unik. Det er ingenting spesielt som skiller henne fra mengden. I mine øyne er hun litt platt/kjedelig. 3
smalls Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Megan fox var utrolig vakker som ung. Enig med Testosteron. På bilde nr 2 var hun helt nydelig altså.
Mr.Omg Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Joda, pen er hun. Men vet du hva? Det fins svært mange andre pene kvinner, som er minst like pene som henne. Jeg føler nesten at det er blitt en "hype" å like Megan Fox. Personlig syns jeg ikke det er noe spesielt ved henne. Hun er pen, men ikke unik. Det er ingenting spesielt som skiller henne fra mengden. I mine øyne er hun litt platt/kjedelig. kunne ikke vært mer enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå