Gå til innhold

Bruker gjerne snekkerbukse !

Anbefalte innlegg

Gjest Koala
Skrevet (endret)

Jeg bruker mer enn gjerne snekkerbukser !

Jeg vil ikke at en liten gruppe viktigpettere skal fortelle meg hva som er kult og ikke kult og presse meg til å gå med trange slitte olabukser til 3000 kroner.

Vennlig hilsen FRU Koala

Flere ?

Endret av Koala
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

går ikke med snekkerbukse... men går med andre plagg som jeg stadig får høre er ut og ikke kult i det hele tatt...

• Liker 1
Skrevet

Gikk masse med snekkerbukse når jeg var gravid :gravid:

• Liker 2
Skrevet

Jeg går gjerne med snekkerbukse om jeg bare finner ut hvor jeg kan få tak i en :jepp:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vil også ha snekkerbukse, til å jobbe i hagen i! Om det teller? :sjenert: Gjerne med mange lommer til å putte hageting i! :rodmer:

Endret av Rumle
Skrevet

Jeg går gjerne i snekkerbukse/selebukse eller skjorts, men bare når jeg sitter i hagen å graver i bedd :smilyblomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går gjerne med snekkerbukse om jeg bare finner ut hvor jeg kan få tak i en :jepp:

Fåes i de fleste butikker med litt verktøy og litt forskjellig, som feks Felleskjøp.

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

ikke at jeg egentlig bryr meg om hva andre går i, og hvis noen vil gå i snekkerbukse, så skal de da få lov til det. Og ikke er jeg interessert i å gå i det selv, jeg bare undrer meg over hvor man får tak i sånt i dag. Og da tenker jeg på "ordentlige" klesbutikker som selger vanlige hverdagsklær, ikke felleskjøpet og lignende, slik som AB sier over meg.

For jeg kan aldri egentlig huske å ha sett noe sånt i noen butikk, noen gang...

Endret av Solsmil
Gjest Applecore
Skrevet

Det som irriterer meg mest med moter er at når diverse plagg blir "utrendy" kan man ikke få tak i det noen steder!

Særlig nå for tiden synes jeg det er skikkelig tørke for ting som jeg synes er fint... :(

Men ebay er en fin ting :)

• Liker 1
Skrevet

Det som irriterer meg mest med moter er at når diverse plagg blir "utrendy" kan man ikke få tak i det noen steder!

Særlig nå for tiden synes jeg det er skikkelig tørke for ting som jeg synes er fint... :(

Men ebay er en fin ting :)

Det er jeg jammen helt enig i! Før man vet ordet av det må man vente åresvis før man får tak i det man vil ha :dry:

Og jeg synes ebay er litt skummel ... :sukk:

Skrevet

Snekkerbukser er helt grusomt. Spesielt når gravide drar på seg snekkerbuksen de brukte på tidlig 90-tallet. Ser ikke folk det selv?!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snekkerbukser er helt grusomt. Spesielt når gravide drar på seg snekkerbuksen de brukte på tidlig 90-tallet. Ser ikke folk det selv?!

Dette er nok ikke beregnet på gravide men på de som har en litt slank kropp :)

Skrevet

Eg har lyst på snekkerbukser og andre typar buksedressar, men det er jo ikkje mogleg å få tak med mindre ein er gravid eller under 12.

• Liker 1
Gjest Indra
Skrevet

ikke at jeg egentlig bryr meg om hva andre går i, og hvis noen vil gå i snekkerbukse, så skal de da få lov til det. Og ikke er jeg interessert i å gå i det selv, jeg bare undrer meg over hvor man får tak i sånt i dag. Og da tenker jeg på "ordentlige" klesbutikker som selger vanlige hverdagsklær, ikke felleskjøpet og lignende, slik som AB sier over meg.

For jeg kan aldri egentlig huske å ha sett noe sånt i noen butikk, noen gang...

Husker Carlings og JC var fulle av snekkerbukser da jeg var tenåring på nittitallet :) Jeg hadde flere, men var ikke så flink til å bruke dem. De var liksom kulest da de ble kjøpt.

Skrevet

Her

er

dømer på

fine snekkerbukser!

Dette er kanskje ikkje fullt så heldig... :fnise:

Oy, de var skikkelig fine jo. Alt annet enn jeg hadde sett for meg :)

Jeg har hatt flere snekkerbukser tildligere, alle var skikkelige sekker bortsett fra en, den var i lin og ble brukt til den rakna..

• Liker 1
Skrevet

Den på bilde nummer 4 var kjempefin! :jepp:

:Nikke:

Oy, de var skikkelig fine jo. Alt annet enn jeg hadde sett for meg :)

Jeg har hatt flere snekkerbukser tildligere, alle var skikkelige sekker bortsett fra en, den var i lin og ble brukt til den rakna..

Der ser du ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mange som ville brukt snekkerbkser dersom de faktisk var i salg i litt flere butikker. Når de ikke finnes er det heller ikke mulig å bruke dem liksom :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Tipper det er litt vanligere i USA. Ser for meg at man får kjøpt det på wallmart og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...