Gjest Koala Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg bruker mer enn gjerne snekkerbukser ! Jeg vil ikke at en liten gruppe viktigpettere skal fortelle meg hva som er kult og ikke kult og presse meg til å gå med trange slitte olabukser til 3000 kroner. Vennlig hilsen FRU Koala Flere ? Endret 3. april 2012 av Koala
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 går ikke med snekkerbukse... men går med andre plagg som jeg stadig får høre er ut og ikke kult i det hele tatt... 1
Aldrisur Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Gikk masse med snekkerbukse når jeg var gravid 2
Ego Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Jeg går gjerne med snekkerbukse om jeg bare finner ut hvor jeg kan få tak i en 2
Rumle Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg vil også ha snekkerbukse, til å jobbe i hagen i! Om det teller? Gjerne med mange lommer til å putte hageting i! Endret 4. april 2012 av Rumle
Wonders Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Jeg går gjerne i snekkerbukse/selebukse eller skjorts, men bare når jeg sitter i hagen å graver i bedd 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Jeg går gjerne med snekkerbukse om jeg bare finner ut hvor jeg kan få tak i en Fåes i de fleste butikker med litt verktøy og litt forskjellig, som feks Felleskjøp. 1
Gjest Solsmil Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 (endret) ikke at jeg egentlig bryr meg om hva andre går i, og hvis noen vil gå i snekkerbukse, så skal de da få lov til det. Og ikke er jeg interessert i å gå i det selv, jeg bare undrer meg over hvor man får tak i sånt i dag. Og da tenker jeg på "ordentlige" klesbutikker som selger vanlige hverdagsklær, ikke felleskjøpet og lignende, slik som AB sier over meg. For jeg kan aldri egentlig huske å ha sett noe sånt i noen butikk, noen gang... Endret 4. april 2012 av Solsmil
Gjest Applecore Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Det som irriterer meg mest med moter er at når diverse plagg blir "utrendy" kan man ikke få tak i det noen steder! Særlig nå for tiden synes jeg det er skikkelig tørke for ting som jeg synes er fint... Men ebay er en fin ting 1
Rumle Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Det som irriterer meg mest med moter er at når diverse plagg blir "utrendy" kan man ikke få tak i det noen steder! Særlig nå for tiden synes jeg det er skikkelig tørke for ting som jeg synes er fint... Men ebay er en fin ting Det er jeg jammen helt enig i! Før man vet ordet av det må man vente åresvis før man får tak i det man vil ha Og jeg synes ebay er litt skummel ...
Sol79 Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Snekkerbukser er helt grusomt. Spesielt når gravide drar på seg snekkerbuksen de brukte på tidlig 90-tallet. Ser ikke folk det selv?! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Snekkerbukser er helt grusomt. Spesielt når gravide drar på seg snekkerbuksen de brukte på tidlig 90-tallet. Ser ikke folk det selv?! Dette er nok ikke beregnet på gravide men på de som har en litt slank kropp
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Eg har lyst på snekkerbukser og andre typar buksedressar, men det er jo ikkje mogleg å få tak med mindre ein er gravid eller under 12. 1
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Her er dømer på fine snekkerbukser! Dette er kanskje ikkje fullt så heldig... 2
Gjest Indra Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 ikke at jeg egentlig bryr meg om hva andre går i, og hvis noen vil gå i snekkerbukse, så skal de da få lov til det. Og ikke er jeg interessert i å gå i det selv, jeg bare undrer meg over hvor man får tak i sånt i dag. Og da tenker jeg på "ordentlige" klesbutikker som selger vanlige hverdagsklær, ikke felleskjøpet og lignende, slik som AB sier over meg. For jeg kan aldri egentlig huske å ha sett noe sånt i noen butikk, noen gang... Husker Carlings og JC var fulle av snekkerbukser da jeg var tenåring på nittitallet Jeg hadde flere, men var ikke så flink til å bruke dem. De var liksom kulest da de ble kjøpt.
Rumle Skrevet 6. april 2012 #16 Skrevet 6. april 2012 Her er dømer på fine snekkerbukser! Dette er kanskje ikkje fullt så heldig... Den på bilde nummer 4 var kjempefin! 1
Sulosi Skrevet 6. april 2012 #17 Skrevet 6. april 2012 Her er dømer på fine snekkerbukser! Dette er kanskje ikkje fullt så heldig... Oy, de var skikkelig fine jo. Alt annet enn jeg hadde sett for meg Jeg har hatt flere snekkerbukser tildligere, alle var skikkelige sekker bortsett fra en, den var i lin og ble brukt til den rakna.. 1
Gjest imli Skrevet 6. april 2012 #18 Skrevet 6. april 2012 Den på bilde nummer 4 var kjempefin! Oy, de var skikkelig fine jo. Alt annet enn jeg hadde sett for meg Jeg har hatt flere snekkerbukser tildligere, alle var skikkelige sekker bortsett fra en, den var i lin og ble brukt til den rakna.. Der ser du 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #19 Skrevet 7. april 2012 Tror det er mange som ville brukt snekkerbkser dersom de faktisk var i salg i litt flere butikker. Når de ikke finnes er det heller ikke mulig å bruke dem liksom
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. april 2012 #20 Skrevet 8. april 2012 Tipper det er litt vanligere i USA. Ser for meg at man får kjøpt det på wallmart og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå