AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 sende meldinger "ut av det blå" kun fordi de så deg på gaten, hvorfor kan de ikke like deg til likevel bli sjalu når du er sammen med en annen mann? hvorfor er de så interessert i privatlivet ditt, men egentlig ikke bryr seg? hvorfor gir de deg komplimanger oppmerksomhet uten og følge opp i hverdagen? har likt en gutt i flere år, og han vet det-dette har holdt på lenge nå, tenkte på når vi kysset i helgen, likevel blir det slik.. som dette, hver gang.. ulykkelig forelsket som må videre.
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 På samme måte som en kvinne kan oppføre seg på samme måte. Ha noen på hold og få interessen oppe når andre viser interesse. Det er bare enkelte som ikke klarer å gi slipp, selv om de ikke er helt der.. du har funnet deg en slik en og det du trenger er å komme deg videre.. desverre.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Ja, men samtidig vil han jo.., trodde han kanskje var redd eller noe.. trenger og komme meg videre ja, men synes det er utrolig sårt, er redd jeg treffer han igjen, dette gir seg ikke, det har vært slik alt for lenge og han VET det, da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare sier at han ikke er så intr. Før var dette ett spill for meg og, det er ikke slik lenger og må regne med å løpe hvis han så mye som ser i min retning.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Skjønner faen ikke en dritt av dette innlegget. 1
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 sende meldinger "ut av det blå" kun fordi de så deg på gaten, hvorfor kan de ikke like deg til likevel bli sjalu når du er sammen med en annen mann? hvorfor er de så interessert i privatlivet ditt, men egentlig ikke bryr seg? hvorfor gir de deg komplimanger oppmerksomhet uten og følge opp i hverdagen? har likt en gutt i flere år, og han vet det-dette har holdt på lenge nå, tenkte på når vi kysset i helgen, likevel blir det slik.. som dette, hver gang.. ulykkelig forelsket som må videre. Sannsynligvis er han vel på en slags egotripp med fordeler. Han utnytter deg. Kan det stemme eller?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Sannsynligvis er han vel på en slags egotripp med fordeler. Han utnytter deg. Kan det stemme eller? Herregud, slutt å projiser din egen ulykke på alle andre. At det går an.
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Herregud, slutt å projiser din egen ulykke på alle andre. At det går an. Jeg spør TS. Utifra oppførselen til denne fyren slik hun beskriver den så får jeg dette inntrykket. Men det forutsetter da at hun er dum nok til å gi han fordelene han vil ha. Noe hun ikke sier noe om.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Herregud, slutt å projiser din egen ulykke på alle andre. At det går an. Hæ? Ser ikke poenget med å reagere slik, du spør på et forum, folk vil komme med forskjellige svar. Jeg er forresten enig med Steinar, det ser ut som at han kun holder deg varm. Det virker ikke som at han er såå interessert i deg akkurat. Ikke la en gutt behandle deg på den måten. Ha respekt for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Hi her, takk for svar. Jeg trodde ikke han likte meg, til jeg så den sjalusien han viste når jeg var med en annen;) Siden det ble på denne måten, så har han ikke fått noe på meg NEI, så dum er jeg ikke. Han ønsker det derimot, å som han vil ha det, men får det aldri. Og nok er nok, bedre med en som vrikelig liker deg en dette her. 1
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Hi her, takk for svar. Jeg trodde ikke han likte meg, til jeg så den sjalusien han viste når jeg var med en annen;) Siden det ble på denne måten, så har han ikke fått noe på meg NEI, så dum er jeg ikke. Han ønsker det derimot, å som han vil ha det, men får det aldri. Og nok er nok, bedre med en som vrikelig liker deg en dette her. Sjalusi har ingen verdi uten at det følger med andre følelser. Først og fremst oppriktig omtanke. Sjalusi er en egoistisk følelse i han. Som du ikke har noen nytte av. Dette dreier seg om en egoistisk fyr. Ingen tvil om det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 Sjalusi har ingen verdi uten at det følger med andre følelser. Først og fremst oppriktig omtanke. Sjalusi er en egoistisk følelse i han. Som du ikke har noen nytte av. Dette dreier seg om en egoistisk fyr. Ingen tvil om det. Han vil p...meg, og det forstår jeg godt, mange som vil det..men jeg kan dessverre ikke ha det med folk som dumper meg etterpå. Av og til er det en forbannelse og være pen.
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Han vil p...meg, og det forstår jeg godt, mange som vil det..men jeg kan dessverre ikke ha det med folk som dumper meg etterpå. Av og til er det en forbannelse og være pen. Tja, det blir jo da mange useriøse folk å sortere bort selvfølgelig. Så det krever ihvertfall at du har godt vett i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Tja, det blir jo da mange useriøse folk å sortere bort selvfølgelig. Så det krever ihvertfall at du har godt vett i tillegg. Jeg har det, men det er slitsomt fordi jeg gjerne liker noen av dem, de er gjerne pene ser du, det tiltrekker meg. Og så blir det slike tanker, hvorfor liker de ikke MEG, ta han siste her f,eks han ville at jeg skulle fortsette sende meldinger etc,dvs han ikke vil gi seg,og det etter mye frem og tilbake i noen år. Nå gir jeg meg derimot, orker ikke holde på slik lenger.
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #17 Skrevet 4. april 2012 Jeg har det, men det er slitsomt fordi jeg gjerne liker noen av dem, de er gjerne pene ser du, det tiltrekker meg. Og så blir det slike tanker, hvorfor liker de ikke MEG, ta han siste her f,eks han ville at jeg skulle fortsette sende meldinger etc,dvs han ikke vil gi seg,og det etter mye frem og tilbake i noen år. Nå gir jeg meg derimot, orker ikke holde på slik lenger. Problemet er at disse fyrene (og denne fyren) ikke er interessert i noe seriøst parforhold. De vil bare ha uforpliktende fordeler selv. Noe de kan få på annet hold når du er så "vanskelig". Det finnes alltid kvinnfolk som er dumme nok. Du må altså finne en annen fyr som faktisk ER seriøs. Så enkelt er det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #18 Skrevet 4. april 2012 Problemet er at disse fyrene (og denne fyren) ikke er interessert i noe seriøst parforhold. De vil bare ha uforpliktende fordeler selv. Noe de kan få på annet hold når du er så "vanskelig". Det finnes alltid kvinnfolk som er dumme nok. Du må altså finne en annen fyr som faktisk ER seriøs. Så enkelt er det. Veldig synd,trodde på en måte han likte meg,men men, slik er livet.
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #19 Skrevet 4. april 2012 Veldig synd,trodde på en måte han likte meg,men men, slik er livet. Han liker åssen du ser ut. Men det hjelper jo lite når du er ute etter et seriøst forhold og han ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #20 Skrevet 4. april 2012 Han liker åssen du ser ut. Men det hjelper jo lite når du er ute etter et seriøst forhold og han ikke er det. Sant nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå