LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #61 Skrevet 21. januar 2004 :o Men RROOOOAAARR er fortsatt den kjekke? Det er han jeg vil ha, skal knabbe ham unna Bille nå når hun er sjuk HEI HEI HEI ..jeg æ'kke så syk altså... Rroooaaarrr er min... .. og jeg har aldri tenkt på Jäger mot noe annet enn middel mot fyllesyke... men kanskje vi kan bruke ham .. hvis Oda ror.... (Det kan bli trangt i teltet etterhvert... --- er det stort det teltet ditt Løwen??)
Gjest GreenSky Skrevet 22. januar 2004 #62 Skrevet 22. januar 2004 Løwen, hvorfor ikke invitere med glammy på telttur OG ta med deg en stor flaske Jäger? Da vil du jo slå to fluer i en smekk!
Gjest GreenSky Skrevet 22. januar 2004 #63 Skrevet 22. januar 2004 (Det kan bli trangt i teltet etterhvert... --- er det stort det teltet ditt Løwen??) Har han hjerterom har han husrom, går jeg ut i fra.
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #64 Skrevet 22. januar 2004 Dette kan jo bli en fantastisk tur! Jeg har jo en Lavvo liggende for svarte. Skal egentlig gi den bort, men vi burde da kunne innvie den med litt piker, Løer, vin, jäger og sang... Og kanskje litt RROOOAARR!?!? *glammy gleder seg* :D
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #68 Skrevet 22. januar 2004 :o DU ble ikke usikker nå? Du vet at du også skal være med på lavvotur...? Du er nummer to fra venstre
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #70 Skrevet 22. januar 2004 Puh! Var redd du var snurt nå! 8)
LilleBille Skrevet 22. januar 2004 #71 Skrevet 22. januar 2004 Nei da .. må bare markere meg litt vet'u ... Når jeg endelig har fått en rik , kjekk og alt det andre mann.. gir jeg meg ikke uten videre ... (Du som er ekpert på Løwer... burde vel vite alt om å markere revir....)
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2004 #72 Skrevet 22. januar 2004 Viktig å markere litt revir, ja! Kan litt om det ja.... 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå