Gå til innhold

Suzy!

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger også kos

Det er kaldt her på kontoret ... :evil: og dessuten skriver jeg masse lønns og trekkoppgaver ... og maskinen min krangler ... og nettet er ustabilt og ...................... :frustrert: .. ellers er jeg litt gretten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger også kos

Det er kaldt her på kontoret ... :evil: og dessuten skriver jeg masse lønns og trekkoppgaver ... og maskinen min krangler ... og nettet er ustabilt og ...................... :frustrert: .. ellers er jeg litt gretten....

.. og så ble jeg syk også .... :frustrert: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Huff, stakkars deg, da! :trøste: Du må ta vare på deg selv, det er viktig når en er syk. Ikke gå på jobb hvis du ikke er i form til det! :fy: *streng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har helt rett... (og det er meg det går ut over)... skal snart gå hjem .. men måtte innom og overføre penger til utlandet ... for nettbank utalnd var nede i går.. :evil: - men så skal jeg gå hjem og pleie meg selv med fyr på peisen - CuraMed hals og en god bok :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:D Cognac, BIlle! Nå kan jeg råde deg til cocnag, peis og pledd og masse kakao!!! Gooooood bedring! Jeg driver og krangler med inne på aktuelt. Kom og hjelp!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere synes synd på meg .. det hjelper (men jeg liker ikke cognac...)

Kommer en liten tur innom aktuelt før jeg gir meg (jeg har 16,9 grader på skrivebordet ... så det er kaldt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky
:D Cognac' date=' BIlle! Nå kan jeg råde deg til cocnag, peis og pledd og masse kakao!!! Gooooood bedring! Jeg driver og krangler med inne på aktuelt. Kom og hjelp!!! :ler:[/quote']

Hva, er noen slemme med glammy-jenta mi!? :x Nå kommer mamma for å hjelpe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...