Suzy Skrevet 19. januar 2004 #21 Del Skrevet 19. januar 2004 Kooooooose Glammy og Greeeny :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #22 Del Skrevet 19. januar 2004 knuse-kose-klem til alle! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #23 Del Skrevet 19. januar 2004 :D Koseknusepjuskeklem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2004 #24 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg trenger også kos Det er kaldt her på kontoret ... :evil: og dessuten skriver jeg masse lønns og trekkoppgaver ... og maskinen min krangler ... og nettet er ustabilt og ...................... .. ellers er jeg litt gretten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #25 Del Skrevet 19. januar 2004 Stakkar LilleBille...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2004 #26 Del Skrevet 19. januar 2004 Takk.. godt å få litt trøst... (og godt å få klaget litt også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #27 Del Skrevet 19. januar 2004 :D Trøøøøøste litt på Billis også, men det hjelper helt klart å klage 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2004 #28 Del Skrevet 19. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #29 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg trenger også kos Det er kaldt her på kontoret ... :evil: og dessuten skriver jeg masse lønns og trekkoppgaver ... og maskinen min krangler ... og nettet er ustabilt og ...................... .. ellers er jeg litt gretten.... .. og så ble jeg syk også .... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. januar 2004 #30 Del Skrevet 21. januar 2004 Forkjøla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #31 Del Skrevet 21. januar 2004 Forkjøla? Hvertfall vondt i halsen og feber .. og fryser og synes synd på meg selv og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. januar 2004 #32 Del Skrevet 21. januar 2004 Huff, stakkars deg, da! :trøste: Du må ta vare på deg selv, det er viktig når en er syk. Ikke gå på jobb hvis du ikke er i form til det! :fy: *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #33 Del Skrevet 21. januar 2004 Nei du har helt rett... (og det er meg det går ut over)... skal snart gå hjem .. men måtte innom og overføre penger til utlandet ... for nettbank utalnd var nede i går.. :evil: - men så skal jeg gå hjem og pleie meg selv med fyr på peisen - CuraMed hals og en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. januar 2004 #34 Del Skrevet 21. januar 2004 :D Cognac, BIlle! Nå kan jeg råde deg til cocnag, peis og pledd og masse kakao!!! Gooooood bedring! Jeg driver og krangler med inne på aktuelt. Kom og hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #35 Del Skrevet 21. januar 2004 Godt dere synes synd på meg .. det hjelper (men jeg liker ikke cognac...) Kommer en liten tur innom aktuelt før jeg gir meg (jeg har 16,9 grader på skrivebordet ... så det er kaldt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. januar 2004 #36 Del Skrevet 21. januar 2004 Cognac Jepp. Av det som ikke hjelper mot forkjølelse er cognac det beste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2004 #37 Del Skrevet 21. januar 2004 Jepp. Av det som ikke hjelper mot forkjølelse er cognac det beste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. januar 2004 #38 Del Skrevet 21. januar 2004 :D Cognac' date=' BIlle! Nå kan jeg råde deg til cocnag, peis og pledd og masse kakao!!! Gooooood bedring! Jeg driver og krangler med inne på aktuelt. Kom og hjelp!!! [/quote'] Hva, er noen slemme med glammy-jenta mi!? :x Nå kommer mamma for å hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. januar 2004 #39 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvilken tråd er det? Orker ikke klikke meg inn på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. januar 2004 #40 Del Skrevet 21. januar 2004 Nynorsk debatten! Mulig jeg har begitt meg ut på noe jeg ikke burde, men jeg mener jeg har rett. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå