Gjest Gjest Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hva tenker dere om profiler uten profilbilde, men bilder i albumet? Går du inn på profiler uten bilder?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 de uten profil bilde blir blokkert automatisk.sjekker ingen album
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 de uten profil bilde blir blokkert automatisk.sjekker ingen album Dette var da svært så dømmende, tenkt på at det ikke er alle som vil vise profilbilde på datingside... Eks. Kjent person, profilert jobb, synes det er flaut at kjente skal se dem (vanskeligere å bli oppdaget uten profilbilde) osv... 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Dette var da svært så dømmende, tenkt på at det ikke er alle som vil vise profilbilde på datingside... Eks. Kjent person, profilert jobb, synes det er flaut at kjente skal se dem (vanskeligere å bli oppdaget uten profilbilde) osv... beklager vis det er svært dømmende men thats life.jeg har profil bilde og jeg ønsker å se hvem jeg prater med. ønsker de ikke å ha profil bilde er kansje ikke nettdating for de personene.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg syns selv det er litt ubehagelig å stå frem som singel og på leit på nett, men gjør det likevel. Syns det er sårt, men innser at de andre må få se meg for å finne ut om de er interesserte eller ikke. Derfor forventer jeg egentlig at andre gir den samme innsatsen som meg, egentlig. Det er veldig mange profiler der jeg er, på sukker, og det er lett å bare glemme de bildeløse profilene. Det er jo bare å hoppe over til den som har lagt ut bilder, ikke sant? 2
CalidumCor Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg syns det er helt greit at menn har album men ikke profilbilde. Pleier å gå inn på profiler uten bilde for å sjekke om de har album Men har de ingen av delene er de ute av gamet for min del... Endret 3. april 2012 av MieH
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Jeg kan svare om profilteksten/ meldingen han sendte er bra, men forventer og spør i mitt svar om han vil sende bilde til min hotmail. Har aldri hatt noe problem med det. 1
Knirke Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg flipper igjennom albumet og så spør jeg hvorfor de ikke har profilbilde. Mest sannsynlig har jeg mistet interessen før jeg får forklaringen, fordi jeg mener alle må spille med samme regler ie et sånt spill som nettdating er. Folk uten bilder i profilen overhodet nekter jeg å ha noen videre kontakt med, utover beskjeden -Ingen bilder ingen post! Og uansett hva forklaringen er (med eller uten tilbud om å sende på mail), så er jeg ikke interessert Endret 3. april 2012 av Knirke
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Jeg blokkerer alle uten bilde og tekst. Liker ikke at menn som ikke viser hvem de er, går inn på profilen min til stadighet. I tillegg har jeg fått noen mail fra menn med slike profiler som vet hvem _jeg_ er. Av typen, "Sto rett bak deg da du handlet på Rema ****** i dag."
Månestråle** Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Jeg blokkerer alle uten bilde og tekst. Liker ikke at menn som ikke viser hvem de er, går inn på profilen min til stadighet. I tillegg har jeg fått noen mail fra menn med slike profiler som vet hvem _jeg_ er. Av typen, "Sto rett bak deg da du handlet på Rema ****** i dag." Hjelp, da hadde jeg fått helt hetta! Skjønner godt at du blokkerer sånne :S
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Hjelp, da hadde jeg fått helt hetta! Skjønner godt at du blokkerer sånne :S Jeg fikk ganske mange. Om det bare hadde vært en, kunne jeg ha taklet det. Fikk mail fra menn med bilde også som hadde sett meg andre steder og det var noe helt annet. Det ble ikke så stalker-aktig.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Jeg kan godt gå inn på profiler uten bilde. Et absolutt pluss hadde vært om det lå bilder i albumet. Uten bilder så betyr profiltekst veldig mye. Jeg er fullstendig klar over at mange har grunner for å ikke legge ut et profilbilde. Det kan være så enkelt som jobb.
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 For å si det sånn. Jeg har blitt positivt overrasket når jeg har fått tilsendt bilde på mail 1 av 50 ganger. Det verste er når de sier du vil ikke bli skuffet og så sender de bilde av seg selv og de ser helt jævlige ut. tror de at man vil synes de er kjekke fordi de tror det selv? Nei man må ha bilde på profilen hvis man skal bli oppdaget og man må ha bilder i albumet, hvis man er uten profilbilde og tar kontakt.
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Nå er riktignok ikke jeg på noen datingside, og har aldri vært det, men jeg hadde aldri kommet til å hatt noen bilder av meg der.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Når jeg bruker søkefunksjonen klikker jeg alltid på "vis kun de med bilde". Da får jeg kun opp dem med profilblide. Jeg gidder ikke måtte klikke meg inn på hver og en profil for å se om vedkommende har album eller ei. Om man gjør det så "vanskelig" for andre, så virker man ikke oppriktig nok i søken etter kjærleiken. Jeg legger ut bilde av meg selv. Når jeg "utleverer" meg selv føler jeg andre bør gjøre det samme.
Frk Johansen Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Jeg vurderer datingsider da jeg har vært singel en stund, men vil aldri legge ut bilde. Jeg vet jeg er ei flott jente, men har også en halvprofilert jobb som gjør at mange (alt er jo relativt) vet hvem jeg er. Har ingen planer om å gå "offentlig" ut på nett på den måten. Kan godt si at jeg har møtt en partner på nettet, men da må jeg finne han først. Det er jo alltid greit å se bilde for å avgjøre om man liker vedkommende med det samme, men jeg vil ikke gjøre det.
Knirke Skrevet 4. april 2012 #17 Skrevet 4. april 2012 Nå er riktignok ikke jeg på noen datingside, og har aldri vært det, men jeg hadde aldri kommet til å hatt noen bilder av meg der. Høh?? Mener du å si at det IKKE er deg på avatarbildet ditt? Nå falt hele min verden i grus
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #18 Skrevet 4. april 2012 Høh?? Mener du å si at det IKKE er deg på avatarbildet ditt? Nå falt hele min verden i grus Ja, livet er som en kommode vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå