AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg har helt forferdelig hud. Full i kviser, hudormer og det som er. Jeg har ikke småkviser, men heller store og verkende kviser som danner arr og som aldri forsvinner. Jeg har prøvd alle slags mulige apotekvarer (Vichy Normaderm, Dermalogica Clean Start, Seba Med elns osv), jeg har også prøvd noe fra Shiseido(?) og holder for tiden på med MD Formulations, som jeg har brukt nå i mange måneder. Fungerer ikke!!! Skal kanskje handle litt på Feelunique tenkte jeg, og lurer da på om dere har produktanbefalinger? Tenkte jeg skulle prøve noe nytt en siste gang før jeg drar til hudpleier for så å bli prakket på nye dyre produkter...
EmilyRose Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Decleor har mye bra, det er skånsomt for huden. Jeg har også problemhud. Har fått antibiotika av legen og det har hjulpet meg ekstremt. Pleier å få syke utbrudd før mensen. Skal ha mensen nå og har ikke en eneste kvise. I tillegg bruker jeg produkter fra Ole henriksen, alovera rensen, toneren og fuktighetskremen. Det enkle er ofte det beste, jeg har funnet ut at det ikke er vits med mangen forskjellige produkter på huden morgen og kveld. Anbefaler Ole henriksen på det varmeste!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg forstår ikke at det er så mange i verden som klager over problemhud, og bruker masse penger på diverse produkter som sjeldent hjelper. Et ord: Hudlege. Jeg hadde problemer med uren hud, hadde èn time, og fikk resept på en krem han trodde ville holde til meg (har man større problemer får man ofte tabletter). Har bare fornyet resepten, og gjort dette i nesten to år. Kjøper en krem (Epiduo tror jeg den heter), og tar på et tynt lag på ren hud om kvelden, vasker bort om morgenen. Vasker bort om morgenen. Koster mindre enn alt det andre tullet, og tar veldig mye mindre tid. Så enkelt kan det altså være
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg forstår ikke at det er så mange i verden som klager over problemhud, og bruker masse penger på diverse produkter som sjeldent hjelper. Et ord: Hudlege. Jeg hadde problemer med uren hud, hadde èn time, og fikk resept på en krem han trodde ville holde til meg (har man større problemer får man ofte tabletter). Har bare fornyet resepten, og gjort dette i nesten to år. Kjøper en krem (Epiduo tror jeg den heter), og tar på et tynt lag på ren hud om kvelden, vasker bort om morgenen. Vasker bort om morgenen. Koster mindre enn alt det andre tullet, og tar veldig mye mindre tid. Så enkelt kan det altså være Signerer! Lege er svaret.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Må legge til at om du har veldig vanskelig hud, er det flere tabletter som er veldig effektive. Personlig kjenner jeg ingen som har hatt store problemer med huden etter de fikk resept på dette, og det er folk som har slitt med huden i veldig mange år.
moncabang Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg føler med deg! Før jul hadde jeg nesten hele ansiktet mitt fullt av kviser. Jeg hadde prøvd både legemidler, hudpleiemerker og apotekmerker. Så kjøpte jeg salisylic acid peeling fra skinlaboratory.com. Denne peelingen har reddet huden min og jeg har nå en liten kvise på haka! Resten er borte! Skal ikke lyve, huden ble verre før den ble verre, men nå er jeg så å si helt fri for kviser. Det tok vel litt over 2 måneder. Det jeg jobber med nå er de røde merkene etter kvisene og da bruker jeg lactic acid peeling fra samme side, det har allerede hjulpet:) Endret 4. april 2012 av moncabang
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 http://www.lommelegen.no/artikkel/kviser-%C3%A5rsak-og-behandling Gå til lege, og be om henvisning til hudlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå