AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Liker dere menn som holder maska, eller menn som kan vise (og snakke om) følelser?
Gjest Indra Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg foretrekker at de ikke sipper mer enn jeg gjør.. Endret 3. april 2012 av Indra
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Nei takk. En mann som blir rørt til tårer av en trist film eller gråter bare fordi han har mistet noen er ikke lenger en ekte mann i mine øyne. For meg så mister de noe av den mannligheten sin når det skjer. En ekte mann viser ikke følelser annet enn at han er glad og slike normale følelser.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Liker dere menn som holder maska, eller menn som kan vise (og snakke om) følelser? Skal jeg stole på en mann - er det viktig at han tør å vise følelser, ellers kan jeg jo ikke vite om han er seriøs. Det er bare sjarmerende og gir meg mer tillitt til han.Blir glad når noen viser følelser for meg. Ingenting er herligere enn det - å føle seg elsket,verdsatt og spesiell for vedkommende. Utrolig viktig å vise HVERANDRE dette. Viser han meg følelser tør jeg også vise følelser tilbake. Vell ofte viser jeg vell følelser i handlinger først- så jeg røper meg nok uansett : ) Det er naturlig å være redd for å vise følelser først... Litt skummelt - men det er jo egentlig bare positivt. Ingen forhold kan utvikle seg til noe mer - dersom man aldri tør å vise hverandre følelser. Og i et godt forhold hvor det finnes tillitt til hverandre, så åpner man seg og våger å vise sine følelser. Ingenting er finere enn det. Menn som holder maska for mye og for lenge- kan man oppfatte som kalde og ufølsomme. Blir bare enda mer forelsket og betatt - når jeg får vite at han har følelser for meg : ) Det er bare søtt. Enhver dame smelter da... 2
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 (endret) Å være sammen med et steinansikt er ikke morro. Følelser i alle varianter: jatakk! Endret 3. april 2012 av Hoppetaujenta 7
Gjest just words Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Yey, til visse grader. En kald fyr som holder masken til enhver tid og sier du ordet ”følelser” til han ser han på deg som en huleboer og du må finne fremmedordboken til han slik at han skal forstå hva en mener er uhyggelig lite sjarmerende. Men en fyr som har pms, hulker seg i søvn om dagen har vært litt på tverke er ikke så særs det heller.. Å tørre å vise hverandre sine sårbare sider, vise at en kan bli rørt, såret, glad osv er noe jeg setter pris på i forholdet.
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Yey, til visse grader. En kald fyr som holder masken til enhver tid og sier du ordet ”følelser” til han ser han på deg som en huleboer og du må finne fremmedordboken til han slik at han skal forstå hva en mener er uhyggelig lite sjarmerende. Men en fyr som har pms, hulker seg i søvn om dagen har vært litt på tverke er ikke så særs det heller.. Å tørre å vise hverandre sine sårbare sider, vise at en kan bli rørt, såret, glad osv er noe jeg setter pris på i forholdet. For å vite at du kan tråkke solid på han om han ikke oppfører seg? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Nei takk. En mann som blir rørt til tårer av en trist film eller gråter bare fordi han har mistet noen er ikke lenger en ekte mann i mine øyne. For meg så mister de noe av den mannligheten sin når det skjer. En ekte mann viser ikke følelser annet enn at han er glad og slike normale følelser. EKTE MENN våger å vise følelser... En selvsikker og trygg mann / kvinne med selvtillitten i orden - våger å vise følelser og sin egen sårbarhet. Er nettopp slike menn som ER ekte gode menn. Menn damer vil ha... En mann som ikke kan vise sorg eller gråte eller følelser generelt - vil sansynligvis få psykiske problemer av mer alvorlig art senere i livet.Som aggresjon og sinne etc. Og verre enn det. Det er sunt og GODT å kunne vise sine følelser. Noe annet blir det å sippe over små ubetydelige bagateller. 4
Gjest just words Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 For å vite at du kan tråkke solid på han om han ikke oppfører seg? if you say so..
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 if you say so.. Tja... Life says so...
Gjest just words Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Tja... Life says so... gla jeg ikke har levd ditt liv da, hipp hurra for det
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 gla jeg ikke har levd ditt liv da, hipp hurra for det Det er nok de fleste glad for!
Gjest just words Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Det er nok de fleste glad for! Ja det kan høres slik ut, tenker at man blir nok ikke så kynisk for ingenting 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Svaret er enkelt. De vil at han skal vise følelser overfor henne å ta hensyn til hennes følelser, men hater at de viser følelser som ikke har noe med dem å gjøre. Er et stort pluss at han kan si "jeg elsker deg", men renner en tåre etter et nært dødsfall har han bare å ta seg sammen. Kvinner er slike varme vesner, er de ikke? 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #16 Skrevet 3. april 2012 Svaret er enkelt. De vil at han skal vise følelser overfor henne å ta hensyn til hennes følelser, men hater at de viser følelser som ikke har noe med dem å gjøre. Er et stort pluss at han kan si "jeg elsker deg", men renner en tåre etter et nært dødsfall har han bare å ta seg sammen. Kvinner er slike varme vesner, er de ikke? Jeg faller kunn for menn som er seg selv og kan vise følelser. Kyniske kalde menn holder jeg meg unna. Jeg er selv ganske følsom. Kan derfor ikke omgås iskalde fisker ... De fleste menn jeg kjenner - KAN gråte i en begravelse eller etter å ha mistet noen. Trodde alle menn kunne det. Det er nok ikke kvinner som forventer at menn skal ta seg sammen og ikke vise følelser. Det er vell heller " manne-kulturen " dere menn imellom - som oppdrar dere slik. Så ikke skyld på damene for dette. 2
BergenBy Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Jeg kan snakke om følelser, og uttrykke følelser, men synes det går altfor langt om menn skal sitte å sippe og grine. Dog bare my two cent
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Nei takk. En mann som blir rørt til tårer av en trist film eller gråter bare fordi han har mistet noen er ikke lenger en ekte mann i mine øyne. For meg så mister de noe av den mannligheten sin når det skjer. En ekte mann viser ikke følelser annet enn at han er glad og slike normale følelser. Mener du seriøst at en mann ikke får vise at han sørger, fordi da er han ikke mann i dine øyner? Mener du at en mann som eventuelt msiter det kjæreste han har, enten sin kone, samboer eller et av sine barn, ikke får lov til å vise følelser fordi da er han ikke mann? Jaja, godt det finnes de som liker roboter også, men da regner jeg med at du akspeterer at han ikke viser forståelse for at du viser følelser heller, for slike menn du beskriver er veldig kalde. Vi snakker ikke om å grine til en film. Normale følelser, bare sånn for å minne deg på hva det er: Glede, sorg, sinne, skuffelse, frykt, og en person som ikke har en eller flere av disse følelsene mangler noe vesentlig og er stengt av, og det i min verden er ikke noe positivt. 1
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 Liker dere menn som holder maska, eller menn som kan vise (og snakke om) følelser? Jeg er avhengig av en mann som viser og snakker om følelsene sine. En som deler tankene sine slik at han ikke skaper utsikkerhet om hva han egentlig føler og tenker. Det handler om å se meg inn i øynene og fortelle meg hvor flotte de er og hvor godt han liker meg, ikke bare sende sms om hvor digg han synes jeg er. En mann som står for det han mener og ikke legger noe i mellom er en skikkelig barsk mann i mine øyne. Men han må være skikkelig mann i tillegg. Ikke sitte å se på titanic hver lørdag og sippe liksom.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå