Orchideae Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg har kjøpt Panserhjerte av Jo Nesbø. Gleder meg veldig til late dager med den i fanget, og håper den er god.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Leser Millennium. Og ikke minst Døde menn går på ski av Knut Nærum.
Ethereal Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg har allerede lest Gjenferd av Jo Nesbø. Nå holder jeg på med Havfruen av Camilla Läckberg. Deretter blir det Den røde vargen av Liza Marklund, og til slutt Madonnagåten av Knut Nærum (kanskje ikke typisk påskekrim, da ). Prøver å få lest så mye jeg kan mens jeg har en uke fri fra studiene.
Brunhilde Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Tenker det blir den siste til Läckberg: Englemakersken, og en av Matt Rees: The Fourth Assassin.
MissStiles Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal først lese ferdig "Barnepiken". Deretter gleder jeg meg til å lese "Opp i flammer". Skal reise bort i påsken. Tror jeg tar med meg "Sommerdøden" av Mons Kallentoft i tillegg.
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Jo Nesbø. <3 Nettopp begynt på Truet av John Katzenbach. Tjukk bok på 588 sider. ^^
Tabris Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Jeg leser ikke krim, men har tenkt å lese Pride and Prejudice av Jane Austen, samt kanskje også prøve meg på Illiaden av Homer. Skal også lese ut Ut av denne verden av Knausgård. Får se hva jeg rekker over, alltid litt for store planer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå