Gå til innhold

En litt rar opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel... det er nå på sin plass å lure, mener jeg... :oops: :lol:

Ja, jeg er helt enig. "Ser for meg han putte fingrene både her og der.. :roll: .mens hun vrir hodet i alle retninger for å unngå klining.."..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er helt enig. "Ser for meg han putte fingrene både her og der.. :roll: .mens hun vrir hodet i alle retninger for å unngå klining.."..

Oi!!! *sliter med bilder i hodet* :hoho::hoho::hoho:

Men for ikke å spore helt av... (herregud så veloppdragen jeg har blitt :roll: ) om man er så intim med et annet menneske at man har sex enten med fingre eller kjønnsdeler... Ja da bør man vel kunne spørre; "Hvorfor vil du ikke kysse meg? "

Forresten tror jeg ikke jeg hadde giddet å ha sex med en som ikke ville kysse meg heller... Hvis han syns munnen min var vemmelig hva da med resten??? :sprettoy:

Skrevet

Et godt kyss, et slikt man kjenner i tærne...

Det kan være starten på så mangt.

Jeg digger sinnsykt heftige kyss midt i "akten". Det gjør det hele litt råere..

Skrevet
Et godt kyss, et slikt man kjenner i tærne...

Det kan være starten på så mangt.

Jeg digger sinnsykt heftige kyss midt i "akten". Det gjør det hele litt råere..

Nettopp! Klining - og da mener jeg skikkelig bra klining - kan nesten erstatte selve sex'en...

Kyss er turn-on og ute, vel... :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Merkelig, det er sjeldent jeg har opplevd klining på den måten dere beskriver (jo, bortsett fra når jeg har vært nyforelska) Kanskje jeg har vært uheldig og bare vært borti dårlige kyssere, da? :klø:

Skrevet
Merkelig' date= det er sjeldent jeg har opplevd klining på den måten dere beskriver (jo, bortsett fra når jeg har vært nyforelska) Kanskje jeg har vært uheldig og bare vært borti dårlige kyssere, da? :klø:

Huff ja. Det kan kanskje høre sånn ut. :trøste: ..

For meg er det iallefall viktig. Du får bare kaste deg ut i den elleville klininga GreenSky. Det er gøtt!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Merkelig' date= det er sjeldent jeg har opplevd klining på den måten dere beskriver (jo, bortsett fra når jeg har vært nyforelska) Kanskje jeg har vært uheldig og bare vært borti dårlige kyssere, da? :klø:

:D Lurer på det, ja, Greeney... De som kan kysse kan det uansett hvor lenge man har vært sammen, mener nå jeg. Har en følelse av at kyssinga også er sånn som enten funker eller ikke funker mellom to mennesker. Treffer man en som kan sine saker så "kiler det i magen og føles som man får en murstein i hodet" (som lillesøster sa da hun 10år gammel fik sin første kjæreste :D )

Skrevet

Kankje hun var tett i nesa og var avhengig av å puste gjennom munnen?

Skrevet

Hvorfor må dere i nesten alle svar sitere sitatene. Det er jo bare å kaste et blikk opp for å se hva siste synser skrev.

Nå en godt bevart hemmelighet! Det har vært skrevet om mannens G-punkt, og dets plasering. Det finnes ett til. Når dere er godt i gang med sex, og kliner, før en ikke alt for stiv tunge ned foran hans tenner i underkjeven, helt ned bak underleppen. Hold hodet hans og beveg tungen forsiktig fra side til side. Kjenn etter om ikke Willyen hans blir en tomme lenger og kjennes som svensk stål.

Jeg ser frem til tilbakemeldinger på denne tråden. Good Luck!

Skrevet
De som kan kysse kan det uansett hvor lenge man har vært sammen' date=' mener nå jeg. Har en følelse av at kyssinga også er sånn som enten funker eller ikke funker mellom to mennesker. [/quote']

Enig. Jeg mener forresten det er sånn med resten av sexen også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen har større prestasjonsangst for å kysse enn for å kline/ha sex.

Skrevet
Hold hodet hans og beveg tungen forsiktig fra side til side. Kjenn etter om ikke Willyen hans blir en tomme lenger og kjennes som svensk stål.

Jeg ser frem til tilbakemeldinger på denne tråden. Good Luck!

yakk!!!! :x

Skrevet

Å kysse er en kunst ....gjelder bare å finne ut av hvordan det virker :roll: ... jeg har liksom ikke helt funnet ut av dette med en annen tunge i minn munn, og å kjenne på andres tenner med tungen min, :oops: . Jeg regner med at jeg egentlig går glipp av noe :( -men, når man ikke vet hva man savner- så savner man det ikke så fælt :wink:

kanskje hun rett og slett ikke likte å kysse.

Gjest sexysadie
Skrevet
Kanskje hun ikke liker kyssing' date= da? Jeg gjør ikke det, f.eks.

Hvorfor ikke?

Gjest Seleena
Skrevet

Eg skjønar godt at ho ikkje ville kysse eg!! Det er muleg ho meinar kyssing høyrer til det å vere kjærestar.

Dessutan så tar det tid :P

Ikkje missforstå, EG likar klining. Men kun med kjærasten! :sjarmor:

Skrevet

Lille Rosin:

Kjæresten din vet ikke at det punktet jeg beskrev finnes. Sett nå at du ikke yaccch, men prøver det jeg skrev, og det virker som bare det.

Hvilken oppdagelse for dere begge!!

Ikke vær pyse!!

Skrevet

litt sånn pretty woman tendenser,bare puling,men ikke no kyssing...hmm.smårart ,ja.ja,kanskje du hadde dårlig ånde og ekle tenner...he he.kanskje hun bare ikke er no for kyssing...

Skrevet

Forresten tror jeg ikke jeg hadde giddet å ha sex med en som ikke ville kysse meg heller... Hvis han syns munnen min var vemmelig hva da med resten??? :sprettoy:

Må innrømme at jeg ikke liker å kysse ved ONS. Det er forskjell på å pule og å elske. Kyssing er for meg svært personlig og tilhører det siste.

Det er ikke dermed sagt at jeg ikke liker munnen til mitt ONS. Det betyr bare at jeg gjerne vil ha ham ut døren så fort som mulig etterpå :ler:

Skrevet

UNDERSTANDING WOMEN ? NEVER....FORGET IT !! TRIED FOR 36 yrs.

Skrevet

typen min får ståWILLY (hahaha) av vanlig kyssing også jo :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...