Gå til innhold

En litt rar opplevelse

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I helgen opplevde jeg faktisk noe rart som jeg ikke har vært borti før. Jeg traff ei ganske så søt og hyggelig jente som ble med meg hjem. Vi satt og snakket og delte et par glass med vin. Men for å gjøre en lang histori kort. Hun kledde av seg å ba meg fingre henne. Men når jeg prøvde å kysse henne ville hun ikke. Men sex hadde vi til slutt. Har ikke opplevd at det har gått denne veien før liksom. Er det noen som har noen svar på akkurat dette hehe?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje hun ikke liker kyssing, da? Jeg gjør ikke det, f.eks.

Skrevet

Er ikke så veldig glad i kyssing jeg heller :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Åjameg??

Forstår at du sitter som et lite spørsmåltegn ja.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Får jeg kov til å spørre om hvorfor? Jeg er så fryktelig glad i å kline, skjønner dere.... :roll:

Skrevet

Litt rart mener nå jeg.. kanskje hun så på kyssing som svært personlig og bare ville ha litt upersonlig sex med deg :)

Eller evt. så liker hun bare ikke kyssing da.. rare ting.. elsker å kysse jeg. God og lang klining er konge :) Blir sinnsykt tent av det og.. :oops:

Skrevet

Hmmm.......Kanskje hun har sett "pretty Woman" litt for mange ganger? Hun kysset jo ikke for å unngå å bli følelsesmessig involvert...

Neida, jeg vet ikke om jeg har ville bedt noen(les;fremmed) fingre meg i første omgang. Kysset dere etter dere hadde sex,da? Eller var det kun sex og ikke noe annet?

Har du kontakt med henne nå?

La oss få høre hvordan det går!

Skrevet

Kanskje hun bare var ute etter et upersonlig knull og fant ut at du var den rette å prøve dette ut på?

Kanskje hun "kicket" på å ha sex uten å kysse?

Kanskje hun akkurat hadde sett Pretty Woman og fått en ide?

Hvem fanden vet, bortsett fra henne, så hvorfor spurte du ikke om du reagerte? Ettersom du var så intim med henne at du stakk fingrene både hit og dit måtte det være en smal sak å spørre "Hvorfor vil du ikke kline?" :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Får jeg kov til å spørre om hvorfor? Jeg er så fryktelig glad i å kline' date=' skjønner dere.... :roll:[/quote']

Tja, jeg vet ikke helt. Har liksom aldri sett det helt store i det. Er bare ikke noe klinemenneske... :klø:

Gjest som Factor
Skrevet

Ehhh... ikke for å være frekk, men kanskje du hadde dårlig ånde den dagen....? :o

Skrevet
:hoho: Kankje du hadde dårlig ånde!! DEr har vi muligens svaret på hovedinnlegget! Jeg har faktisk unngått å kysse gutter med dårlig ånde selv.............................................
Gjest Anonymous
Skrevet
Hmmm.......Kanskje hun har sett "pretty Woman" litt for mange ganger? Hun kysset jo ikke for å unngå å bli følelsesmessig involvert...

Neida, jeg vet ikke om jeg har ville bedt noen(les;fremmed) fingre meg i første omgang. Kysset dere etter dere hadde sex,da? Eller var det kun sex og ikke noe annet?

Har du kontakt med henne nå?

La oss få høre hvordan det går!

Det var ingen kyss etter på nei. "pretty woman" kan jo være grunnlage. Er vel like lett for oss gutter å forstå dere som ovendt ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Ehhh... ikke for å være frekk, men kanskje du hadde dårlig ånde den dagen....? :o[

Hadde ikke dårlig ånde. Pusset tennene når jeg kom hjem fra byen :)

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: Kankje du hadde dårlig ånde!! DEr har vi muligens svaret på hovedinnlegget! Jeg har faktisk unngått å kysse gutter med dårlig ånde selv.............................................

Tannbørste er en vidunderlig oppfinnelse som jeg faktisk bruker. Og hverfall etter en tur på byen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Dårlig ånde kan være en mulighet, ja. Å pusse tennene dekker som regel ikke over ånden hvis den er skikkelig råtten.

Skrevet

Hvem fanden vet, bortsett fra henne, så hvorfor spurte du ikke om du reagerte? Ettersom du var så intim med henne at du stakk fingrene både hit og dit måtte det være en smal sak å spørre "Hvorfor vil du ikke kline?" :ler:

Du får sagt det du Suzy.. :ler::ler:

Skrevet

Du får sagt det du Suzy.. :ler::ler:

Vel... det er nå på sin plass å lure, mener jeg... :oops: :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...