Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

foreldrene mine har slått meg så lenge jeg kan huske, og de gjør det ennå, og de truer meg når jeg vil fortelle det til noen. Men jeg har begynt å slå når jeg blir sint selv, jeg klarer ikke styre meg, det er som om jeg har så mye sinne inni meg at det er den eneste måten å få det ut på.

Det er nesten som om jeg tar igjen. jeg slår noen ganger mamma, da blir hun sint men da pleier jeg å si "du har slått meg mange ganger, og bryr deg ikke når pappa gjør det heller". men når jeg tenker over det vil ikke jeg bli som dem, men jeg klarer bare ikke å slutte.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort så snart du kan.

Du er sterk som har klart å stå imot trangen til å slå så lenge, men for å overvinne trangen til å slå når du kommer kunne du hatt godt av miljøforandring og noen å prate med.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du har kanskje mulighet til å studere i en annen by? Kanskje BV kan være behjelpelig med hybel til deg om du trenger å komme deg vekk til en annen by for å gå på VGS så du kan konsentrere deg om utdanningen din uten frykt for å bli slått?

Klem til deg, ønsker at du finner en bra løsning!

AnonymBruker
Skrevet

foreldrene mine har slått meg så lenge jeg kan huske, og de gjør det ennå, og de truer meg når jeg vil fortelle det til noen. Men jeg har begynt å slå når jeg blir sint selv, jeg klarer ikke styre meg, det er som om jeg har så mye sinne inni meg at det er den eneste måten å få det ut på.

Det er nesten som om jeg tar igjen. jeg slår noen ganger mamma, da blir hun sint men da pleier jeg å si "du har slått meg mange ganger, og bryr deg ikke når pappa gjør det heller". men når jeg tenker over det vil ikke jeg bli som dem, men jeg klarer bare ikke å slutte.

http://www.ung.no/vold/2324_Vold_i_hjemmet.html Fant denne..husk du kan ringe alarmtelefonen. De finner hjelp til deg der du bor.

Det er grusomt å drive med vold, og så true for at det ikke skal komme ut..Jeg blir kvalm, rett og slett! Og jeg forstår godt at du slår tilbake. Det hadde jeg også gjort!

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Kor gamal er du? Du bør prøve å kome ut av situasjonen du er i, for ingen fortener å ha det slik. Du kan ta kontakt med barnevernet, eit krisesenter eller helsesøster på skulen der du går. :klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump dem!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt på siden av tema kanskje, men jeg må si at navnet ditt, Alt godt, passer så utrolig godt til å kommentere i denne tråden :)

Om jeg var TS ville jeg derfor fått dobbel hjelp av innlegget ditt, selv om jeg vet jeg høres tåpelig ut nå. :flau:

Men tilbake til tema:

TS, jeg håper at du har det bra, og at du kommer tilbake til tråden dersom du har behov for det. Forumet her er fullt av folk som står i kø for å hjelpe deg med gode råd :)

Det du beskriver er en ond sirkel, og det krever styrke å bryte ut av den. Styrke og hjelp kan du få ved å prate med noen. Du fortjener ikke å bli slått, og om noen sier du gjør det er de løgnere. Ikke glem det!

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Litt på siden av tema kanskje, men jeg må si at navnet ditt, Alt godt, passer så utrolig godt til å kommentere i denne tråden :)

Om jeg var TS ville jeg derfor fått dobbel hjelp av innlegget ditt, selv om jeg vet jeg høres tåpelig ut nå. :flau:

Men tilbake til tema:

TS, jeg håper at du har det bra, og at du kommer tilbake til tråden dersom du har behov for det. Forumet her er fullt av folk som står i kø for å hjelpe deg med gode råd :)

Det du beskriver er en ond sirkel, og det krever styrke å bryte ut av den. Styrke og hjelp kan du få ved å prate med noen. Du fortjener ikke å bli slått, og om noen sier du gjør det er de løgnere. Ikke glem det!

Tusen takk, det var hyggeleg sagt! :)

Skrevet

tusen takk for svar :) men vet ikke om jeg orker mer, de har også trua meg flere ganger med å for eksempel banke meg dønn ihjel osv itilegg kaller de meg kjempe stygge ord og når jeg sier det ikke er lov så sier de jeg fortjener det. Og at alle andre foreldre også hadde gjort det. De sier "ja, det hadde nok foreldrene til vennina di gjort også" men det tror jeg ikke noe på!! og hver gang jeg tar det opp får jeg trusler, er så lei av hele greia. spesielt når de gjør meg voldelig itilegg!!! jeg vil ikke være voldelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...