Gå til innhold

Er det/kan man få iMessage på iPhone 4?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det bare på 4S?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Når jeg oppgraderte mobilen min fikk jeg imessage. Hadde det i flere måneder også ble det plutselig borte. Aner ikke hvorfor det ble borte, og det ble mye billigere for meg å tekste ubegrenset til kjæresten. (sender langt over 500sms i måneden)

Jeg har iPhone4.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg oppgraderte mobilen min fikk jeg imessage. Hadde det i flere måneder også ble det plutselig borte. Aner ikke hvorfor det ble borte, og det ble mye billigere for meg å tekste ubegrenset til kjæresten. (sender langt over 500sms i måneden)

Jeg har iPhone4.

Takk for svar:) Hvilken oppgradering?

(Jeg har hørt noe om at teleselskaper ville blokkere/ta ekstra betalt for bruk av iMessage (som jo bare er nettbruk som man allerede betaler for :kjefte: ), så det er kanskje derfor du har mistet det?)

AnonymBruker
Skrevet

Oppgradere til IOS5 du snakker om kanskje?:)

Skrevet

Du må oppdatere iPhonen din. Gjør det via itunes eller på instillinger - generelt - oppdatering

AnonymBruker
Skrevet

Du må oppdatere iPhonen din. Gjør det via itunes eller på instillinger - generelt - oppdatering

Takktakk:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iPhone 4 (ikke s) og iMessage funker som ei kule.

Skrevet

Hver gang jeg har på 3g eller wifi så blir meldinger sendt som imessage, og jeg har iphone4.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Min imessage funker ikke lengre.. :tristbla:

Har oppdatert og skrudd av og på imessage greia.. :tristbla:

Skrevet

Min imessage funker ikke lengre.. :tristbla:

Har oppdatert og skrudd av og på imessage greia.. :tristbla:

Er du tilkoblet 3G eller Wifi? Det må du være for å få brukt iMessage. (Det er mulig å hindre mobilen å koble opp på 3G (og dataroaming), så det er greit å sjekke ut - feks hvis du har vært i utlandet og koblet det ut så du ikke skulle få hinsides høye mobilregninger).

Hvis du bare er koblet til det "vanlige" mobilnettet (altså ikke 3G eller wifi), så har ikke mobilen din en oppkobling til internett (som den trenger for å bruke iMessage) og da blir alle meldingene dine sendt som vanlig SMS istedet.

Skrevet

Min iPhone 4 fungerer med iMessage. Brukte det senest i går.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er imessage? Har iphone 4s

Skrevet

Hvor stabilt er det egentlig? Jeg sendte en melding på lørdag som ble sendt som imesaage, som ikke kom frem før igår?! Merker at jeg ikke helt stoler på dette.

Skrevet

Hvor stabilt er det egentlig? Jeg sendte en melding på lørdag som ble sendt som imesaage, som ikke kom frem før igår?! Merker at jeg ikke helt stoler på dette.

Hatt litt småproblemer med det selv, men hos meg er det sånn at om det ikke blir sendt som imessage så blir det sendt som vanlig sms. Kanskje du har dårlig 3g dekning eller noe?

Skrevet (endret)

Hva er imessage? Har iphone 4s

Det er meldinger du sender til andre med oppdatert iPhone, meldingene er gratis :)

Endret av belle_
Skrevet

Det er meldinger du sender til andre med oppdatert iPhone, meldingene er gratis :)

Man betaler ikke for selve meldingen, men man må jo være tilkoblet nettet

Skrevet

Min prøver å sende som iMessage i ca 5 minutter, og hvis den ikke får sendt, så sender den som sms. Det står under "levert" hvis den er sendt som iMessage. Hvis det ikke står noe, er den ikke kommet frem. Hvis den er sendt om sms står det "sendt som tekstmelding"

har ikke hatt problemer med det hvertfall.

Skrevet

Har heller ikke hart noen problemer med iMessage.

Som Mynona skriver så sendes den som vanlig sms etter en kort stund dersom telefonen f.eks ikke er koblet til nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Fungerer ikke her. Jeg har den nyeste software-en, er tilkoblet wifi og sender meldinger til andre jeg vet bruker iMessage, men meldingene blir fortsatt sendt som vanlige meldinger. Why? Er det noe jeg har oversett/glemt å gjøre?

TS

Skrevet

Har du skrudd på iMessage da?? På instillinger - meldinger har du en knapp som skrur på iMessage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...