AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg har lyst til å bestille denne nattlysoljen fra feelunique. Jeg bare lurer på om den vil bli stoppet i tollen eller noe? Jeg vet ikke hva reglene er for kjøp av kosttilskudd. Noen som kan opplyse meg?
Miah Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Du kan bestille denne helt trygt. Er akkurat den samme din jeg bruker, og jeg bestiller alltid ga feelunique. Om man får kosttilskudd inn i landet avhenger av hva det er, i tillegg til om dosene samsvarer med norsk regelverk eller ei.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Du kan bestille denne helt trygt. Er akkurat den samme din jeg bruker, og jeg bestiller alltid ga feelunique. Om man får kosttilskudd inn i landet avhenger av hva det er, i tillegg til om dosene samsvarer med norsk regelverk eller ei. Okei, tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Du kan bestille denne helt trygt. Er akkurat den samme din jeg bruker, og jeg bestiller alltid ga feelunique. Om man får kosttilskudd inn i landet avhenger av hva det er, i tillegg til om dosene samsvarer med norsk regelverk eller ei. Kan jeg forresten spørre hvor mye du bruker? Jeg har inntrykk av at de anbefaler større doser i Norge enn det som står på feelunique
Miah Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Akkurat den du har linket til inneholder 500mg per kapsel, og det er de jeg tar. I begynnelsen tok jeg dobbel dose i et par uker (står på boksen) tror jeg, men nå tar jeg to hver dag. Tar gjerne tre i helgene om jeg har drukket alkohol, men som regel kun to. :-) Er det som anbefales på boksen også.
Gjesten Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Akkurat den du har linket til inneholder 500mg per kapsel, og det er de jeg tar. I begynnelsen tok jeg dobbel dose i et par uker (står på boksen) tror jeg, men nå tar jeg to hver dag. Tar gjerne tre i helgene om jeg har drukket alkohol, men som regel kun to. :-) Er det som anbefales på boksen også. Okei, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå