Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å bestille denne nattlysoljen fra feelunique. Jeg bare lurer på om den vil bli stoppet i tollen eller noe? Jeg vet ikke hva reglene er for kjøp av kosttilskudd. Noen som kan opplyse meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bestille denne helt trygt. Er akkurat den samme din jeg bruker, og jeg bestiller alltid ga feelunique. Om man får kosttilskudd inn i landet avhenger av hva det er, i tillegg til om dosene samsvarer med norsk regelverk eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bestille denne helt trygt. Er akkurat den samme din jeg bruker, og jeg bestiller alltid ga feelunique. Om man får kosttilskudd inn i landet avhenger av hva det er, i tillegg til om dosene samsvarer med norsk regelverk eller ei.

Okei, tusen takk for svar :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjesten
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg forresten spørre hvor mye du bruker? Jeg har inntrykk av at de anbefaler større doser i Norge enn det som står på feelunique :vetikke:

Skrevet

Akkurat den du har linket til inneholder 500mg per kapsel, og det er de jeg tar. I begynnelsen tok jeg dobbel dose i et par uker (står på boksen) tror jeg, men nå tar jeg to hver dag. Tar gjerne tre i helgene om jeg har drukket alkohol, men som regel kun to. :-) Er det som anbefales på boksen også.

Skrevet

Akkurat den du har linket til inneholder 500mg per kapsel, og det er de jeg tar. I begynnelsen tok jeg dobbel dose i et par uker (står på boksen) tror jeg, men nå tar jeg to hver dag. Tar gjerne tre i helgene om jeg har drukket alkohol, men som regel kun to. :-) Er det som anbefales på boksen også.

Okei, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...