AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Er det sånn at dere logger dere på når dere får mail/besøk på profilen? Jeg får mail om jeg har hatt besøk/fått mail og da logger jeg som regel på. Er det mer "treff" jo oftere en er logget på?
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg logget meg på når jeg hadde mulighet/lyst til det og ofte logget jeg meg ut og inn flere ganger fordi man får mer besøk når man er nyinnlogget. 1
Envy Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg logger som oftest kun på sukker om jeg har fått meil om at noen har sendt en melding eller noe. Skal kjede meg ufatterlig mye for å bare logge på der uten videre..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Er dette et seriøst nettsted? Har sett en del menn som er pålogget nesten døgnet rundt i måned etter måned... (Jeg laget en profil der i fjor sommer. Brukte den lite og valgte i år og slette den og lage en ny. Ser derfor at det er de samme typene som er der enda og sender meg akkurat de samme standard meldingene..)
Sandie Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 (endret) Er dette et seriøst nettsted? Har sett en del menn som er pålogget nesten døgnet rundt i måned etter måned... (Jeg laget en profil der i fjor sommer. Brukte den lite og valgte i år og slette den og lage en ny. Ser derfor at det er de samme typene som er der enda og sender meg akkurat de samme standard meldingene..) Sånne vil det alltid finnes på dating-sider. De sender standardmld til alle og er på evig jakt etter noen bedre enn den forrige. Endret 9. april 2012 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Synes ikke møteplasser virker som et seriøst sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå