AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg barberer legger, lår, underlivet og under armene et par ganger i uka. Og det blir jo 3-4 barberblader i måneden, og de koster jo endel, så jeg lurer på å kjøpe meg en sånn ladyshave. Er det noen som har erfaring med det? Blir det helt glatt? Er den grei å bruke i underlivet? (barberer alt). Epilator er ikke et alternativ. Hvilket merke har dere?
Gjest Hannee Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg har ikke erfaring med det, men vil bare tipse deg om at du kan kjøpe barberblader på ebay. Da blir det litt billigere. Uansett, lykke til
ssecret Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg kjøpte en ladyshave til rundt 300 kr. Jeg synes ikke den tar vekk hårene hvis man ikke bruker veldig lang og god tid. Funker dårlig på underlivet, det blir ikke glatt der.
Neala Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg har prøvd et par, men synes aldri det blir glatt nok.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Gå heller for en tradisjonell høvel. Samboeren min kjøpte en slik for en stund tilbake (tror den heter R89 eller noe sånt), og han bruker den til og med på ballene, så at man skjærer seg lett er bare tull Låner høvelen hans, blir helt glatt og kjøpte nylig en barbersåpe som jeg er veldig fornøyd med. Bladene er billige! Sjekk denne butikken.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Blir ikke helt glatt, blir litt todagers, men jeg bruker dette på bikinilinjen fordi det er så lettvint (tåler tørr og våt barbering) og ufarlig, samt at jeg slipper de (¤&"#%"/(¤ inngrodde hårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå