AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hei! Jeg hadde HairContrast (teipextensions) i håret mitt frem til nå nylig, tok det ut fordi det ble så voldsomt mye jobb med det. Men tok godt vare på extensionene mens jeg hadde dem i, og de ser fortsatt veldig flotte ut; så jeg tenkte jeg skulle lage clip-ons av dem, så jeg kan pynte meg med lengre hår når jeg selv føler for det Har limt festene der teipen var med vannresistant superlim, og det virker som det sitter veldig godt. MEN- å finne klyper /klemmer/ spenner til å lime på dem så jeg faktisk kunne feste dem i mitt eget hår viste seg å være et evighetsprosjekt?! Nå tenker jeg på slike "dingser" som bla. Sara's er festet i.. Har trålet HELE byen på jakt etter slike, finner ikke! Noen som har andre ideer, ev. vet hvor de selger slike klyper? Tenkte på noe ala disse (sorte).. Bare at de må være _små_ og ha god festeevne. Noen som ev. vet hva det heter på engelsk så jeg kan søke på Ebay?
*Verdande* Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 (endret) . Endret 19. april 2012 av *Verdande*
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Fant det faktisk rett etter at jeg postet Men bestilte et slikt sett med nål, tråd og 20 klips i
*Verdande* Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 (endret) . Endret 19. april 2012 av *Verdande*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå