AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal søke på et studie, hvor noen % av studieplassene er reservert til studenter som virker å være spesielt egna til studiet. Man skal da skrive et brev, på 1 side, som så skal vurderes. Er det noen her som har gjort dette, og som har fått studieplass på grunnlag av brevet? Og er det noen som har noen råd til hva man bør eller ikke bør skrive i et slikt brev?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal søke på et studie, hvor noen % av studieplassene er reservert til studenter som virker å være spesielt egna til studiet. Man skal da skrive et brev, på 1 side, som så skal vurderes. Er det noen her som har gjort dette, og som har fått studieplass på grunnlag av brevet? Og er det noen som har noen råd til hva man bør eller ikke bør skrive i et slikt brev? Man bør i hvert fall ikke skrive "skriftelig"! 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 her tror jeg det er viktig at man for det første skriver feilfritt. Jeg ville fremstilt meg selv på en positiv måte, og forklart hvorfor dette studiet passer for meg. Ikke kom med lange historier om hvorfor karakterene ikke er som de skal.... ha en positiv fremtoning
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Man bør i hvert fall ikke skrive "skriftelig"! Det er notert. Fy pokker så dum jeg var!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 her tror jeg det er viktig at man for det første skriver feilfritt. Jeg ville fremstilt meg selv på en positiv måte, og forklart hvorfor dette studiet passer for meg. Ikke kom med lange historier om hvorfor karakterene ikke er som de skal.... ha en positiv fremtoning Høres bra ut. Det var noe slikt jeg tenkte selv. Det er vel bra å ha et fokus på det yrket man utdanner seg til også, og hvorfor man vil jobbe med det i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå