Gå til innhold

Jeg fiket til ti-åringen min.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det skjedde for to uker siden. Hun var frekk i kjeften mot meg og ville se på en tv-serie hun er alt for ung til å se på. Hun løp ut i hagen og jeg løp etter .Da jeg fikk tak i henne fiket jeg til henne. Politiet kom og det ble sendt melding til barnevernet via dem. Har fått brev med innkallelse til møte. Jeg får faen ikke sove om natta nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fike til en 10 åring gjør man bare ikke, så forstår naboen din godt jeg som anmeldte deg!

• Liker 43
Skrevet

Tror kanskje jeg ville gjort det samme som naboen din..

• Liker 12
Gjest HunterLady
Skrevet

Klart noen melder ifra dersom de ser vold mot barn. Bra at dette blir fulgt opp. Man vet aldri historien bak. For alt de vet så kan det være at du er voldelig på daglig basis.

• Liker 26
Skrevet

Jeg ville nok muligens ha snakket til deg først, men jeg hadde nok sendt en bekymringsmelding til barnevernet da jeg ville ha vært redd for om hun blir mer slått innenfor husets fire vegger.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner også godt naboen din!

Hadde jeg sett noen som løp etter barnet sitt og klappa til det når de fikk tak i henne, så hadde jammen jeg også anmeldt og kontaktet barnevernet.

At vi ikke vet konteksten er så, men selv når du nå forteller at det er pga at hun var vrang og frekk mot deg, så skjønner jeg altså likevel ikke hvorfor du løper etter henne og slår når du får tak i henne!!!

For min del er det aldri ok å klappe til ungene sine, selv om jeg skjønner det er fristende, så er det ikke ok.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde for to uker siden. Hun var frekk i kjeften mot meg og ville se på en tv-serie hun er alt for ung til å se på. Hun løp ut i hagen og jeg løp etter .Da jeg fikk tak i henne fiket jeg til henne. Politiet kom og det ble sendt melding til barnevernet via dem. Har fått brev med innkallelse til møte. Jeg får faen ikke sove om natta nå.

Uff, ondskapsfull nabo da. Fik til naboen også så løser det problemet sikkert seg.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Uff, ondskapsfull nabo da. Fik til naboen også så løser det problemet sikkert seg.

Jeg får ikke sove om natta.

Gjest Regza
Skrevet

Så bra ! Endelig noen naboer som viser at de bryr seg.

Og slutt å fik til ungen din!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke sove om natta.

Men da har du lært. Hva er du redd for nå da? At ungen skal bli tatt fra deg? Isåfall kan du prøve å slappe av, det skal mer til en én fik.

Skrevet

Du skal være glad det finnes mennesker i dine omgivelser som bryr seg og som melder fra. De kan jo ikke vite om dette var en engangshendelse eller ikke, og det vet ikke barnevernet heller. Det er det du får forklare dem. At du aldri har gjort noe slikt før, at du angrer og at det aldri skal gjenta seg (hvis det da er det du tenker, noe jeg håper!). Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, men så var det forhåpentligvis en lærepenge for framtiden også.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Men hvis du er seriøs: Jeg hadde gjort det samme som naboen din.

Innlegget er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tv-serie var det hun ville se på?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes mange bruker ord som "vold" og "mishandling" for lett. Ikke misforstå - jeg er imot denne form for straff, men det er da ikke verdens undergang. Jeg har opplevd å bli fiket til av damer fordi jeg har vært frekk i kjeften. Burde jeg anmelde?

• Liker 9
Skrevet

Dersom denne tråden er seriøs: Så bra at du ikke får sove om natta! Slår man et barn så bør man ligge søvnløs.

Jeg tenker at det man ser ute i offentligheten vanligvis kun er toppen av isfjellet. Ser jeg noen som fiker til barnet sitt foran naboer og andre så gjetter jeg at det er mer enn "bare" en og annen ørefik som vanker bak husets fire vegger. De fleste legger mer bånd på seg med vitner til stede. Derfor ville jeg mistenkt at barnet ditt var utsatt for en ganske vond hverdag om jeg var naboen din.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mange bruker ord som "vold" og "mishandling" for lett. Ikke misforstå - jeg er imot denne form for straff, men det er da ikke verdens undergang. Jeg har opplevd å bli fiket til av damer fordi jeg har vært frekk i kjeften. Burde jeg anmelde?

Ja, om du er et lite barn så ville jeg anbefalt det. :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Ja, om du er et lite barn så ville jeg anbefalt det. :gjeiper:

Dumme meg. Jeg glemte regelen om at man kan gjøre det man vil mot de som er sterkere enn seg.

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken tv-serie var det hun ville se på?

Hun ville se på Criminal Minds. Har dvd opptak, men hun får ikke lov til å se på den fordi det er så mye vold i den.

Skrevet

Dumme meg. Jeg glemte regelen om at man kan gjøre det man vil mot de som er sterkere enn seg.

Er det enten "gjør som du vil" eller anmeldelse? Finnes det ingen mellomting i din verden? Man kan ikke gjøre som man vil nei. Du burde si klart og tydelig ifra til slike damer at du ikke finner deg i denslags, og hvis det gjentar seg SÅ kan du anmelde om du vil. Ideelt sett holder du deg unna damer som slår, det er et valg du har som voksen.

Et barn er i en mye mer sårbar posisjon og har ikke muligheten til å forsvare seg på samme måte som du har, derfor er det fint at andre bryter inn og melder fra om slikt. Barnet kan ikke velge bort foreldrene sine på samme måte som du kan velge bort damer som slår. TS har forhåpentligvis fått seg en lærepenge som svir sånn at dette kanskje ikke skjer igjen. Det er i hvertfall lov å håpe.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...