AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Man kan søke på søknadsweben til ulike universitet, uten at søknadne påvirker hverandre? Altså, at dersom jeg har ett 1. valg på UIB, så vil ikke det spille inn på at jeg har et annet 1. valg på søknadsweben til UIO?
drosophilia Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Man kan søke på søknadsweben til ulike universitet, uten at søknadne påvirker hverandre? Altså, at dersom jeg har ett 1. valg på UIB, så vil ikke det spille inn på at jeg har et annet 1. valg på søknadsweben til UIO? Jepp. Ingen kommunikasjon. Får svar fra alle stedene du søker til. Imidlertid har de fleste forskjellige svardatoer!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Takk for svar! Da skal det søkes både her og der;)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Hvordan er det med papirer? Må det ettersendes, eller er det inne i systemet. Tenker på hvilke fag man har tatt etc.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Det må ettersendes. Er det fullført utdannelse sendes det inn ganske kjapt, man får omslagsark. Er det utdannelse som avsluttes samme vår, f.eks. i vår, så skal det sendes inn innen 1. juli.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Det må ettersendes. Er det fullført utdannelse sendes det inn ganske kjapt, man får omslagsark. Er det utdannelse som avsluttes samme vår, f.eks. i vår, så skal det sendes inn innen 1. juli. mulig man må sende karakterer og en bekreftelse fra lærestedet om at man fullfører bachelor nå i vår. Jeg måtte iallefall det når jeg søkte master på uib :-) Vitnemål for bacheloren sendte jeg innen 1.juli. Men alt dette står på søknadsweb eller på omslagsarket.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 mulig man må sende karakterer og en bekreftelse fra lærestedet om at man fullfører bachelor nå i vår. Jeg måtte iallefall det når jeg søkte master på uib :-) Vitnemål for bacheloren sendte jeg innen 1.juli. Men alt dette står på søknadsweb eller på omslagsarket. Stod ikke noe på dette på søknadsweben, tror jeg. Men venter på omslagsarket, så håper det står noe om det der. Skal også søke master på UIB:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå