Gjest mari kontrari Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hei, tenkte det var på tide å gå til innkjøp av fuktighetskrem med solfaktor igjen, men er usikker på hvilke jeg skal velge. Har brukt green people sin, og den er ok, men vil gjerne ha en enda bedre, da jeg innimellom får litt småkviser av den. Så, noen tips? Ta gjerne med hvilke hudtype/problemer du er disponert for
challenger Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Min favoritt er Ole Henriksen Herbal Day Creme spf15. Har vel normal hudtype, kanskje litt tørr.
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Origins VitaZing! spf 15, og gir tint, som Dermalogicas Sheer tint, men på en finere måte. Har normal/fet kombinasjonshud som er fuktfattig.
tante fiolett Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Devita Solar Protective Moisturizer SPF 30. Denne er uparfymert, gir godt med fukt, men trekker bra inn i huden slik at det går fint å bruke sminke etterpå. Er på min 3. tube nå, gir ikke urenheter. Jeg har kombinert hud som lett får tilstoppede porer/urenheter av feil produkter. Huden min er fet i t-sonen, men får lett uttørket overhud dersom jeg ikke pøser på med nok fuktighet. Du får kremen (bl.a.) på Iherb.com, der koster den i overkant av 20 dollar for 75 ml. Pluss for at Devita er en naturlig hudpleieserie
JollyJolly Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Jeg bruker MD formulations farget krem med faktor 30, men den er litt blank og fet. Liker den likevel. Føler den beskytter ordentlig.
Honesty Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Jeg vil helst ha spf 30 også i dagkremen, og liker PCA Perfecting Protection spf30. Denne er lett i konsistensen, og beregnet for alle hudtyper. Den etterlater en silkeaktig overflate, og glinser ikke på huden. Når jeg blir rik, kommer jeg til å kjøpe Guerlain Super Aqua Triple Protection spf30, men den koster for mye i forhold til det den faktisk er. Til den prisen burde den både rengjøre huset og lage middag til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Dermalogica age smart med spf 30. Helt suveren, eneste kremen med så høy faktor jeg ikke får kviser eller nupper av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå