Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 Var innom lookfantastic i dag, og kunne ikke tro mine øyne. Er (feks redken) produktene så billige, eller er det ugler i mosen? Og hvordan er det med gebyrer i forhold til frakt?
jordbær Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Fikk nettopp min første pakke fra lookfantastic.com. UTROLIG fornøyd. Tok 3-4 dager før jeg fikk pakken. Handlet for under 200kr(inkl frakt). Pakken kom rett i postkassen.
Cilla Skrevet 19. januar 2004 #3 Skrevet 19. januar 2004 Ingen ugler i mosen her, dette er ekte vare gjest. Har bestilt flere ganger og er like fornøyd hver gang over hvor mye jeg sparer. Synd de ikke har Sebastian der...........
Gjest Myumi Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Var innom lookfantastic i dag, og kunne ikke tro mine øyne. Er (feks redken) produktene så billige, eller er det ugler i mosen? Og hvordan er det med gebyrer i forhold til frakt? Ingen ugler i mosen, søk på ordet *Lookfantastic her i Forumet og du finner bøtter og lass med fornøyde innlegg.
Sannasol Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 Er dette det samme som Strawberrynet? Jeg skulle nemlig bestille derifra, men det gikk ikke så bra. Skulle ha en parfyme, men fikk ikke godkjent mitt MasterCard-nr. enda det ikke er noe i veien med det. Hva har jeg da gjort galt?
jordbær Skrevet 19. januar 2004 #6 Skrevet 19. januar 2004 Det er ikke det samme som strawberrtnet, men begge er nettbutikker. Hvis du ikke fikk godkjent mastercardet ditt, har du skrevet noe feil.
Sannasol Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 Jeg er bombesikker på at jeg ikke skrev feil, og prøvde flere ganger. Men det ble ikke godtatt. Er det noe spesielt da med dette Strawberrynet?
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 Ikke for å være frekk,men har du husket å prikke av på hva slaks kort du har... det gjorde nemlig jeg en gang. er kjempe fornøyd,men det tar litt langt tid .men sist fikk jeg pakken på3 dager..utrolig.
jordbær Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 Fungerte helt fint med VISA iallefall. Pakken kom som rekommandert og måtte hentes på posten. Tok 3-4 dager.
Lillebi Skrevet 19. januar 2004 #10 Skrevet 19. januar 2004 Den kom vel ikke som rekommandert... Men pakkene må ofte hentes på Posten da ikke alle har postkasser eller postmenn som tror de får plass til eskene oppi postkassene... Som oftest tar det veldig kort tid, noen ganger tar de en liten omvei innom tollen...
Sannasol Skrevet 20. januar 2004 #11 Skrevet 20. januar 2004 MasterCard ble prikket inn også. Hmmm.. jeg skal prøve igjen. Bedre lykke neste gang. Kommer med oppdatering hvis det ikke går bra altså.. :blunke:
-ida- Skrevet 20. januar 2004 #12 Skrevet 20. januar 2004 De er supre spør du meg jeg har aldri hatt problemer med dem og jeg handler mye der og det gjør hele familien også
jordbær Skrevet 20. januar 2004 #13 Skrevet 20. januar 2004 Den kom rekommandert til meg. Husker det godt, for jeg fikk to pakker. En fra lookfantastic.com. Den var for stor til å passe i postkassen, samtidlig som jeg fikk en oransj lapp med bilde av en pakke med "gavebånd" rundt fra strawberrynet.com
Lillebi Skrevet 20. januar 2004 #14 Skrevet 20. januar 2004 Nå er jeg litt pirkete, men Jordbær- måtte du virkelig til Posten og vise legitimasjon for å hente pakken fra Lookfantastic? Hvis det bare var det at den var for stor til å putte i postkassen, fikk du vel bare en vanlig hentelapp som man ellers får til postpakker? Man må ofte signere hentelappen, men med rekommenderte sendinger er de vel mye strengere med ID... Men uansett, det pleier å gå greit.. Har vært fornøyd med TheHairShop også jeg. Der selger de KMS-produkter, og jeg fikk pakken raskere enn fra Loookfantastic!
Gjest Cuddly Skrevet 20. januar 2004 #16 Skrevet 20. januar 2004 Hei dere erfarne lookfantastic-brukere! Har så lyst å bestille derifra, men har ALDRI handlet på nett før- er litt pysete med sånt... Så nå lurer jeg på om noen kan fortelle meg litt om hvordan det stedet fungerer, priser, toll, frakt og sånt..! på forhånd tuuusen TAKK
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #17 Skrevet 20. januar 2004 Jeg har sikkert bestillt 16-17 ganger,har aldri blitt stoppet i tollen.bestiller for ca 400-600 gangen,så blir jeg stoppet så har jeg tjent det inn for leenge siden. får varene 3-5 dager,kommer ann på om det er en helg i mellom.
jordbær Skrevet 21. januar 2004 #18 Skrevet 21. januar 2004 Nå er jeg litt pirkete, men Jordbær- måtte du virkelig til Posten og vise legitimasjon for å hente pakken fra Lookfantastic? Hvis det bare var det at den var for stor til å putte i postkassen, fikk du vel bare en vanlig hentelapp som man ellers får til postpakker? Man må ofte signere hentelappen, men med rekommenderte sendinger er de vel mye strengere med ID... Men uansett, det pleier å gå greit.. Har vært fornøyd med TheHairShop også jeg. Der selger de KMS-produkter, og jeg fikk pakken raskere enn fra Loookfantastic! *rive av seg håret* JA! Jeg er SIKKER på at det sto REKOMMANDERT på lappen fra strawberrynet.com! Hun fikk visakortet mitt fra postbanken, som jeg kun bruker til leg (dette husker jeg, fordi jeg hadde en krangel med dama om at jeg ikke brukte postbankkontoen min lengre.. hun mente at det var bedre enn banken jeg bruker i dag osv). Hun skrev av nummeret på visakortet og jeg signerte. JA! jeg er 110% sikker på at den var rekommandert! Lappen jeg fikk var oransj med bilde av pakke på. På toppen sto det rekommandert og hvilke type legitimasjoner som ble godkjent. Kanksje den var det fordi dette var første pakken jeg bestilte? For å være sikker på at jeg var en "ekte" person? Pakken fra lookfantastic.com var IKKE rekommandert, men den fikk jeg hentelapp på (for stor til postkasse)
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #19 Skrevet 21. januar 2004 Varene fra strawberrynet kommer rekomandert, men ikke lookfantastic
Lillebi Skrevet 21. januar 2004 #20 Skrevet 21. januar 2004 Varene fra strawberrynet kommer rekomandert, men ikke lookfantastic Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå