Gjest finurlig Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Vurderer å kjøpe denne, etter flereårig medlem i iPhone-familien. Har dere noen gode/dårlige erfaringer med den? Eller noen lignende å anbefale? Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Er det pga musikkbiten du vil ha XL-utgaven? Jeg har en vanlig HTC Sensation, og er veldig fornøyd med den. Valgte den fordi jeg ikke synes lyd er viktig nok til å rettferdiggjøre den høyere prisen, og fordi den passer bedre i lomma.
Gjest finurlig Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Er det pga musikkbiten du vil ha XL-utgaven? Jeg har en vanlig HTC Sensation, og er veldig fornøyd med den. Valgte den fordi jeg ikke synes lyd er viktig nok til å rettferdiggjøre den høyere prisen, og fordi den passer bedre i lomma. Er glad i å høre musikk, så lyd er ganske viktig for meg. Dessuten koster den bare 1 kr med et godt abonnement, så den er ikke så veldig dyr. Men det jeg vil vite er ulemper med tlf. Min iPhone har en tendens til å "reboote" og skrur seg av kontinuerlig, og henger seg fort opp. Har det vært et problem med htc sine telefoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå