AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 La til en kopi av bildet med mer kontrast der den viser bedre, men kan det vere en "skyggestrek"?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg ser en svak, svak strek.......særlig på det nederste bildet..
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Ser en svak strek! Akkurat slik var min positive test helt til å begynne med. :-D Drister meg med: Gratulerer :D
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Tok en til med samme ultra, ultra svake resultat. Blir utrolig spennende å se om dette virkelig er noe imorgen! *stoooore forhåpninger*
Cherrytomat Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 sånn var min på morgenurin to dager før ikm, mens når jeg tok en ny midt på dagen var den sterkere Jeg velger å si gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Det er (ca) to dager til ikm Føles helt uvirkelig, trenger nok å se en sterkere strek før jeg slipper jubelen løs
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Det er (ca) to dager til ikm Føles helt uvirkelig, trenger nok å se en sterkere strek før jeg slipper jubelen løs Jeg synes streken var litt lite rosa (mer grå) til å gratulere foreløpig, men da jeg testet og ikke var gravid så jeg ikke dette en gang, så det kan jo være noe der? Hold ut, og prøv igjen i morra!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Ja, streken er tydeligere idag (men fortsatt svak), ser den uten anstrengelse. Får ikke til å legge ut bilde i svar (er det ikke mulig?)?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Ja, streken er tydeligere idag (men fortsatt svak), ser den uten anstrengelse. Får ikke til å legge ut bilde i svar (er det ikke mulig?)? Da kan du kanskje tørre å slippe jubelen løs? Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Her er bilde av testen fra i dagtidlig (fikk det til)! :gjeiper: Og med kontrast.. ts.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Nå skal ikke jeg være kjipt... Men jeg har fått den typen test-resultat de fleste gangene jeg har testet. Og jeg er ikke gravid nå, og jeg har heller ikke vært det.... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 Er det sant? og jeg som begynte å øyne et håp idag
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 Er det sant? og jeg som begynte å øyne et håp idag Var ikke meningen å være kjip som sagt. Men ikke ha alt for store forventninger.. Jeg snakker bare om egen erfaring..... Lykke til, og forhåpentligvis så er du gravid
Maiava88 Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 (endret) Jeg tror ikke noe på at det der bare er skyggestreker!! Jeg ser klart en rosa, tykk strek. Jeg våger med med et "Gratulerer :-D" Endret 5. april 2012 av Maiava88 1
Samantha Skrevet 5. april 2012 #19 Skrevet 5. april 2012 Heilt klart gravid! Eg tok test kvar mnd etter at eg slutta på pilla (før vi prøvde) og den var alltid 100% kvit. Først då eg var gravid fekk eg antydning til strek. Og min første positive test var svaaaaaksvak sånn som din første. Gratulerer!!!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #20 Skrevet 5. april 2012 Takk for alle svar! Kommer nok ikke til å føle meg "sikker" før jeg får litt sterkere streker, virker liksom så usannsynlig, men en god følelse er det absolutt -ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå