Gå til innhold

Møte noen - hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man møte noen? Hvordan kan man gå frem? Eksempler hadde jeg satt stor pris på! :)

Eksempel:

I parken med hunden = Spørre hvilken rase det er, fortelle om din egen hund, snakke om hund generelt, stille spørsmål om hunden/rasen osv.

Noen flere tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg satt på t-banen i oslo en gang da en ung mann kom bort til meg og sa "unnskyld, jeg må bare si deg at du er den peneste jenta jeg har sett noen gang." ...."Kunne du tenke deg å bli med å ta en kaffi?" ....

var såååå kjedelig å måtte si at jeg var opptatt (hadde en jeg dreiv å data da) .... men *sukk*...syntes det var så søtt at han turte det :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

jeg satt på t-banen i oslo en gang da en ung mann kom bort til meg og sa "unnskyld, jeg må bare si deg at du er den peneste jenta jeg har sett noen gang." ...."Kunne du tenke deg å bli med å ta en kaffi?" ....

var såååå kjedelig å måtte si at jeg var opptatt (hadde en jeg dreiv å data da) .... men *sukk*...syntes det var så søtt at han turte det :rodmer:

Ønsker jo ikke å regne på din parade her ;) hehe

Men det har aldri falt deg inn at slike frekke fyrer sier dette til "alle" jenter de treffer på?

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker jo ikke å regne på din parade her ;) hehe

Men det har aldri falt deg inn at slike frekke fyrer sier dette til "alle" jenter de treffer på?

Frekke fyrer, hva var frekt med dette? Jeg syns det hørtes hyggelig ut og hvem vet hva som kunne ha kommet ut av det hvis hun hadde vært singel og hadde tatt en kaffe med han. Jeg har opplevd dette selv og jeg var også opptatt, noe jeg fortalte og han ble ikke sur av den grunn. Vi pratet videre i løpet av turen og han sa høflig farvel og ønsket meg et godt liv da han gikk av t-banen. Jeg har sett han siden og vi er på hils, sist jeg så han så hadde han fått seg en kjæreste, koselig for han.

Alle som sier pene ting er ikke frekkinger...

• Liker 1
Skrevet

Åssen hadde du reagert om fyren ikke så ut i måneskinn?

• Liker 4
Skrevet

Frekke fyrer, hva var frekt med dette? Jeg syns det hørtes hyggelig ut og hvem vet hva som kunne ha kommet ut av det hvis hun hadde vært singel og hadde tatt en kaffe med han. Jeg har opplevd dette selv og jeg var også opptatt, noe jeg fortalte og han ble ikke sur av den grunn. Vi pratet videre i løpet av turen og han sa høflig farvel og ønsket meg et godt liv da han gikk av t-banen. Jeg har sett han siden og vi er på hils, sist jeg så han så hadde han fått seg en kjæreste, koselig for han.

Alle som sier pene ting er ikke frekkinger...

hehe Jeg blir bare litt matt av at kvinner tror på alt de liker å høre.

Men det er vel ikke noe annet å vente egentlig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo skjedd det også, og skal man reagere noe annerledes? Jeg takker pent, og lar det bli med det. Jeg hadde snakket videre med han på turen også hvis han hadde reagert som den andre fyren, høflig og hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er vel ikke noe annet å vente egentlig ;)

Herligheten, Mr positiv himself.. Dette var en hyggelig fyr, og da spiller det ingen rolle om han mente det eller ikke. Vi er på hils fortsatt og smiler når vi møtes, men ikke noe mer. Det er mange hyggelige fyrer der ute skjønner du. Han oppnådde ingenting ved å si de ordene til meg, annet enn at vi fikk en hyggelig samtale. Det skal mer enn vakre ord for å komme i buksa på meg skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Herligheten, Mr positiv himself.. Dette var en hyggelig fyr, og da spiller det ingen rolle om han mente det eller ikke. Vi er på hils fortsatt og smiler når vi møtes, men ikke noe mer. Det er mange hyggelige fyrer der ute skjønner du. Han oppnådde ingenting ved å si de ordene til meg, annet enn at vi fikk en hyggelig samtale. Det skal mer enn vakre ord for å komme i buksa på meg skjønner du.

Ja, jeg har aldri tvilt på at det er mange "hyggelige" fyrer der ute ;) hehe

Man vinner noen og man taper noen - som man sier på godt norsk :smoke:

Neste! :ler:

Skrevet

Haha, syns det sporet litt av nå? :)

Man kan jo for eksempel treffes når man står ute for å røyke? Bare å spørre om en lighter? :) Må være det eneste den uvanen er god for, haha!

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde det vært creepy.

• Liker 2
Skrevet

Mulig han har gjort det samme med andre jenter, det får jeg aldri vite. Velger å tro at han mente det han sa.. jeg ble iallefall veldig smigret :rodmer:

...Ikke helt det samme som når en gutt kommer bort til deg kvart på 3 på en lørsdagkveld og spør om han skal hjelpe meg å bære puppene mine hjem.. fordi de "ser så tunge ut" :P:P :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Mulig han har gjort det samme med andre jenter, det får jeg aldri vite. Velger å tro at han mente det han sa.. jeg ble iallefall veldig smigret :rodmer:

...Ikke helt det samme som når en gutt kommer bort til deg kvart på 3 på en lørsdagkveld og spør om han skal hjelpe meg å bære puppene mine hjem.. fordi de "ser så tunge ut" :P:P :sjenert:

Jada, utrolig sjarmerende at det eneste han likte ved deg var utseendet. Denne fyren var neppe mindre kåt enn gutta du møter kl. 3.

• Liker 1
Skrevet

en gutt må da nødvendigvis i utgangspunktet like utseende mitt for at det skal bli noe mer? Hvordan skal vi ellers komme i snakk ? ......."Hei du, jeg la merke til den flotte personligheten din".. ???

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, kg på sitt beste. Noen kommer med et innlegg om egen opplevelse, og x antall sutrefjes skal spore av med kvalme og tøys. Stå på!

Skrevet

Hahaha, kg på sitt beste. Noen kommer med et innlegg om egen opplevelse, og x antall sutrefjes skal spore av med kvalme og tøys. Stå på!

:kghjerte:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dette var du den rette til å beskylde kvinner for. Hva med deg selv? Du tror på hvert ord denne damen "din" sier, når bare det skjer..., når bare det går i orden..., slik fortsetter det. Du går i baret gang på gang. Så hold opp med denne nedrakkingen og generaliseringen av kvinner.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Dette var du den rette til å beskylde kvinner for. Hva med deg selv? Du tror på hvert ord denne damen "din" sier, når bare det skjer..., når bare det går i orden..., slik fortsetter det. Du går i baret gang på gang. Så hold opp med denne nedrakkingen og generaliseringen av kvinner.

Jeg tror bare på det som skjer.

Problemet er bare det at ikke alt skjer over natten.

Jeg gir henne sjansen til å vise meg at hun er mer enn tomt prat. Da er det ikke min skyld.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg gir henne sjansen til å vise meg at hun er mer enn tomt prat. Da er det ikke min skyld.

"Mens vi venter på Godot..."

Gjest finurlig
Skrevet

Men du trenger ikke spre din negativitet utover oss andre hver eneste gang fordetom!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...