Arlandria Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 (endret) Hva er din favoritt av musikkvideoer? Hvorfor liker du den, og hva får den deg til å føle og tenke? http://www.youtube.com/watch?v=xDpvOKn12OM Worship har jeg enda ikke helt forstått meningen i, men jeg syns likevel den er veldig fin. Tror den kan handle om hvordan de tar livet av hovedpersonen, og han ser tilbake på sitt liv og spør om tilgivelse fra soldater han har vært i krig med, osv. Digger kombinasjonen av scenene inne i mørket og de ute ved havet, syns jeg kan kjenne lukten og varmen/kulden fra scenene. Fascinerende og litt skummel - in a good way! Polish Girl syns jeg er så vakker fordi den på en måte sier litt om forbudt kjærlighet og å være fascinert av noen, hvis jeg har forstått den riktig. Syns også den er så fint lagd, fine lys, fine kostymer (ELSKER dette "robot"-kostymet!), og liker sangen fordi den minner meg om 80tallet og Tilbake til Framtiden-filmene. Endret 3. april 2012 av Arlandria
Djungelvrål Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 (endret) Thriller med Michael Jackson. Den har alt, skuespill, bra musikk, sminke, dans og kulisser er veldig bra utført og langt forut sin tid. Endret 3. april 2012 av Liquorice 1
Arlandria Skrevet 3. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2012 Ja! Syns Michaels jakke er så kul. Og jeg syns videoen blir 100 ganger bedre med Vincent Price som forteller og ler på slutten.
TheHairyToothfairy Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 rett og slett nødt til å dra frem denne, den ER temmelig spesiell - men jeg elsket den da jeg var kid på 80-tallet (88 mener jeg er rett år), og har alltid hatt en grei gla'plass til den i musikk-verdenen min
Gjest Bobler Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Den er rett og slett fantastisk. Også inneholder den hunder! Nei handlingen, filmingen og sangen gjør bare videoen dritbra! 2
NullHull Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Beasty Boys - Sabotage, har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt, låta er dritbra og videoen ultrakomisk på måten den tar 70-talls krimen på kornet. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 NullHull, den videoen er legendarisk!
Gjest Bond Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Edelweiss er jo selvfølgelig legendarisk på sin måte.. Men disse er veldig gode synes jeg, Chris Cunningham er navnet bak og han har også laget ande interessante videoer. Disse to står sterkt i minne siden de var noen av de første mer interessante videoene jeg så på den tiden man var fortsett avhengig av MTV/viva osv for å se videoer http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0
Gjest Bond Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Den er veldig søt, men ser utrolig bra ut synes jeg! Likte også denne, den er så enkel, men veldig smart og jeg synes musikken passer så utrolig godt! Ok, nå ble det litt mange - men er jo mange gode videoer der ute!
Gjest Bobler Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Litt usikker på nøyaktig hva det er, men noe med denne videoen gjør at jeg bare blir sittende og glane. Satt nermest å måpte første gangen jeg så den 2
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 http://www.dailymotion.com/video/x17q9x_new-order-true-faith_music fantastisk musikkvideo, absolutt verd en titt.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 Chris Knight er en veldig stor inspirasjon for min egen musikk, det er ikke til å legge skjul på at det jeg produserer og spiller høres veldig slik ut. Akkurat denne sangen synes jeg har en veldig flott video, forteller historien litt annerledes via sine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå