hjacobs Skrevet 2. april 2012 #1 Del Skrevet 2. april 2012 Hei! Jeg har naturlig veldig frissy hår, litt krøllete men mest frissy. Dette er virkelig ikke pent så derfor retter jeg håret til vanlig og det holder seg rett å fint av seg selv! Problemet er at i sommer skal jeg til syden med en gjeng og vil gjerne se fin ut der å takler ikke gå rundt å føle meg stygg. Å rette håret i syden er umulig! det tar en liten stund så har det fuktige klimat frisset å krøllet håret igjen! noen som har noen tips/behandlinger/produkter eller erfaringer å dele? er desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 2. april 2012 #2 Del Skrevet 2. april 2012 Nei, det er ikke noe å gjøre med det. Du kan evt. spraye håret med hårspary før du retter det ut og litt etter i håp om det skal holde seg litt utover kvelden, men det kommer nok til å slite veldig på håret ditt, ikke til å anbefale. Synes heller du skal prøve å finne ut en frisyre som funker selv om det er litt krøller i håret ditt. Gå med fletter etter du har dusjet så får du naturlige bølger i det. Fint å ha litt beachhair når man er i syden, trenger ikke se helt polert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 3. april 2012 #3 Del Skrevet 3. april 2012 Kanskje du kan vurdere en type behandling som f.eks. Brazilian Blow Outeller KeraStraight? De er ganske dyre, men jeg har hørt/lest om flere som har gode erfaringer med disse, så det kan kanskje være verdt å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå