AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg vet han synes jeg er søt og nydelig. Jeg vet han liker meg - men han virker ikke forelsket i meg. Fins det noe man kan gjøre for å få han til å falle skikkelig, eller er det dødt løp? For the record er han en jeg kan falle skikkelig for.
mammamora90 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Desverre tror jeg ikke det finnes noen ¨triks¨ for å få en gutt til å falle skikkelig for en, eneste du kan gjøre er å være seg selv når er med han, smøre deg i godt humør å prøve å vise dine beste sider og håpe på at interessen holder og utvikler seg. Det der er veldig komplisert, faller du for han fortere enn han for deg og du viser følelsene dine når han enda ikke er ¨der¨ kan det være avskrekkende for han, selv om han kanskje kunne ha fallt like hardt for deg etter hvert. Men om han faller for deg merker du nok på interessen hans og hvor ofte han tar initiativ til å treffes og hvordan han er da. Tror det beste du kan gjøre er å som sakt bare være deg selv, men fokusere på de positive sidene ved deg og ikke fokusere så mye på at du vil at det skal gå fort nok. 1
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Synes du fikk gode råd over her. Det jeg kan tilføre er at du ikke er for pågående. La han jage litt, samtidig som du viser interesse for han. Hvordan? Ved at han ser at du er noe han ikke burde la andre få. Få noen kompisser til å sende deg sms mens dere er sammen og be deg ut på date, som du selvfølgelig pent gir avslag på fordi du føler at du har funnet en du vil bli bedre kjent med. Eller lignende. En mann blir alltid mer intressert når han ser at andre er intressert.
Gjest hogwash Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 ... En mann blir alltid mer intressert når han ser at andre er intressert. Nei. Det er virkelig ikke alle menn som liker å jage og trenger å gjøres sjalu. Ts: ja, det er fullt mulig, men oppskriften er så individuell at det ikke nytter å gi deg noen fasit. 5
Reaper Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Synes du fikk gode råd over her. Det jeg kan tilføre er at du ikke er for pågående. La han jage litt, samtidig som du viser interesse for han. Hvordan? Ved at han ser at du er noe han ikke burde la andre få. Få noen kompisser til å sende deg sms mens dere er sammen og be deg ut på date, som du selvfølgelig pent gir avslag på fordi du føler at du har funnet en du vil bli bedre kjent med. Eller lignende. En mann blir alltid mer intressert når han ser at andre er intressert. Gud så psycho... 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Ikke begynn med triks og "å spille spillet" i alle fall! Hvis det ikke er nok at du er deg selv, så er dere kanskje ikke meant to be. 1
Gjest Anna.S Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Vel, her spør TS etter triks og får triks. For han er tydeligvis ikke intressert nok slik som det er Psyko? Jeg vet om mange som faktisk er så lettlurte at de blir mer intressert fordi andre er intressert. Det kommer helt ann på hva slags type mann man er ute etter, og hva man selv har å tilby. Er man ikke bra nok som man er for han, så kan man spille spillet og bruke triks for å "lure" han til å bli intressert. Men jeg er som andre mer for å finne en som liker deg akkuratt som du er
Gjest Maruwan Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Jeg vet han synes jeg er søt og nydelig. Jeg vet han liker meg - men han virker ikke forelsket i meg. Fins det noe man kan gjøre for å få han til å falle skikkelig, eller er det dødt løp? For the record er han en jeg kan falle skikkelig for. Men faller ikke, vi resignerer. 3
Snøvott Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Å få ham til å falle? Vel, dette burde virke: Få ham full. Få ham enda fullere. Gi ham et lett dytt. 4
Gjest -J- Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Jeg tror desverre ikke det er så mye du kan gjøre annet enn å være deg selv fullt og helt ut. Smil, vær sprudlende, naturlig og ikke vær redd for å vise at du liker han. Angående tiltrekning og forelskelse, så er jeg veldig usikker på om det i det hele tatt er mulig for en person med gode sosiale ferdigheter å skape dette. Kanskje man kan forsterke det, men å skape det? Jeg tviler. For meg virker det som en veldig naturlig og nesten litt mystisk prosess, som oppstår spontant og naturlig uten at man kan forklare hvorfor. "The Game" og slike taktikker, som jeg ikke bruker av opplagte grunner, kan kanskje fungere i forhold til å skape mer interesse, men jeg er veldig usikker og tvilende til om det kan skape en genuin tiltrekning og forelskelse som ikke var der fra før. Før eller senere skinner det gjennom hvem man egentlig er og da hjelper slike spill svært lite uansett. Jeg kan bare si for min del at jeg har svært lite til overs for slike taktikker og om en jente vil spille, så blir det ikke med meg. Vis at du liker meg eller forsvinn. Det rådet jeg liker å gi til folk flest er å jobbe med å bli en mer attraktiv person og å fjerne ting som er uattraktivt både på utsiden og innsiden. Videre kan man ikke kontrollere hvem som blir forelsket eller ikke, men man vil definitivt øke valgmulihetene og sin egen tiltrekningskraft. Lykke til da. 2
Gjest Tidssone Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Noen ganger bare elsker jeg snøvott sin humor.
Charlie. Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 (endret) Synes du fikk gode råd over her. Det jeg kan tilføre er at du ikke er for pågående. La han jage litt, samtidig som du viser interesse for han. Hvordan? Ved at han ser at du er noe han ikke burde la andre få. Få noen kompisser til å sende deg sms mens dere er sammen og be deg ut på date, som du selvfølgelig pent gir avslag på fordi du føler at du har funnet en du vil bli bedre kjent med. Eller lignende. En mann blir alltid mer intressert når han ser at andre er intressert. Jeg antar at du tror dette er riktig fordi du tenker: "Jeg blir alltid mer interessert når jeg ser at andre er interessert" Endret 3. april 2012 av Charlie. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå