Ellevill Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Det var ei lyshåret jente på Ungkaren i dag som ble kalt inn til samtale av programleder og som gråt. Vet noen hva som skjedde med henne? Jeg følger ikke med på dette, så kanskje det egentlig er innlysende hva som var foranledningen/konsekvensen. Men jeg så litt, så kom det en reklamepause og jeg glemte å se noe mer på det etterpå. Og nysgjerrig som jeg er, lurer jeg nå irriterende mye på hva som faktisk skjedde.
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Chris hadde fått beskjed fra 3 personer i USA at hun hadde følelser for en annen mann. Det viste seg at exen hennes mente at de fortsatt var sammen, da de overnattet sammen hjemme og ja, tilsynelatende var i et forhold. Så viste det seg at hun hadde følelser for exen, men han ville ikke gifte seg med henne og derfor drog hun på Ungkarn for å finne en som ville gifte seg. Så måtte hun forlate fordi Ben mente hun ikke var oppriktig, og han syns det var dårlig gjort av henne å late som hun hadde følelser for han når hun egentlig hadde følelser for exen. 1
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 har sett denne episoden for leenge siden (da den gikk i usa) og hvis jeg husker riktig var det fordi hun fortsatt hadde noe på gang med typen (eksen?) sin hjemme... noe hun benektet, men hun ble uansett tatt ut av programmet
Ellevill Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2012 Aha! Takk skal dere ha! (Teit å være så nysgjerrig, altså... )
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 synes chris harrison er så kjekk jeg..... han har alltid den nydusja looken liksom.... Me Likes
Amber Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Men hvem gikk ut nå denne uka? Fikk ikke med meg slutten; det går jo så seint! Dårlig gjort av tvn å sende så sent på kvelden... Krysser fingrene for at Courtney gikk ut - makan til snål dame!
Susan Sto Helit Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Men hvem gikk ut nå denne uka? Fikk ikke med meg slutten; det går jo så seint! Dårlig gjort av tvn å sende så sent på kvelden... Krysser fingrene for at Courtney gikk ut - makan til snål dame! Jeg så episoden her en natt... Husker selvfølgelig ikke navnene på de som gikk ut. (Mener begge var blonde) Courtney ble hvertfall med videre, og han skal møte foreldrene hennes. (Eller har det kommet flere episoder etter dette. Følger egentlig ikke med, nemlig, men ser det når jeg treffer det...)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Etter hjembydatene er Courtney, Lindzi og Nicki igjen. Kacie B ble sendt hjem etter møtet med foreldrene hennes. Emily og Rachel ble eliminert før hjembydatene (final 6).
makkapakka Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Men hvem gikk ut nå denne uka? Fikk ikke med meg slutten; det går jo så seint! Dårlig gjort av tvn å sende så sent på kvelden... Krysser fingrene for at Courtney gikk ut - makan til snål dame! nei Courtney gikk videre. På hjemmebesøk hos foreldrene tok hun med seg ungkaren til en plass hun kunne tenke seg å gifte seg, ba han lage løfter, de gikk opp til alteret der sto det en prest, og så hadde de "lissom" bryllup.. Hun er syk, spør du meg. MEN når de viste klipp av neste episode, så er det fortsatt "bråk" med Courtney som det ser ut til at de må rydde opp i.
Amber Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Hva skjer jeg har ikke fått sett denne uka heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå