Gå til innhold

Trene når man har vondt i hodet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så vondt i hodet, men jeg vil trene. Tror hodepinen skyldes tannverk, men er ikke helt sikker.

SVAR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du absolutt vil trene, så tren da vel. Er bare du som kan gjøre noe med det, og ingen andre enn deg vet hvor vondt i hodet du har ;)

Jeg selv orker ikke trene når jeg har vondt i hodet, for da kan det presse enda mer og jeg klarer ikke yte mitt beste allikevel og blir bare mer kjei og får mer vondt.

Skrevet

Du kan prøve deg frem litt. Begynn veldig forsiktig. Hvis hodepinen ikke bedrer seg, ville jeg gitt meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig valg. Jeg klarer ikke bestemme meg. Klokka er mye

Skrevet

Ta en paracet, drikk et stort glass vann og kjør på med trening.

Skrevet

hodepine som varer lenger enn et par dager i strekk burde sjekkes hos lege

Skrevet

Jeg klarer ikke å trene når jeg har vondt i hodet iallfall. Du må nesten kjenne på hvor vondt du faktisk har, og om du tror du klarer å yte noe på trening.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Hva du skal gjøre er opp til deg.

Jeg selv trener veldig mye og må si en hodepine bryr meg midt i ræva. Hodepine har aldri stoppet meg fra trening og jeg har i hvertfall aldri tatt skade av det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg klarer ikke. takk for svar :)

TS

Skrevet

Har lidd av kronisk hodepine i over 10 år, og trening er en tricky ting, siden den alltid gjør ting verre. Ved forbigående episoder som dette har nok kroppen best av å hvile.

Ellers kan kanskje svømming være et alternativ? Det løsner også opp muskler, som kan være en grunn til hodepinen, uten å tære på kroppen for mye.

Skrevet

Er dumt å presse seg til å trene når en har vondt i hodet. Hvil ut og fortsett med treninga i morgen.

Skrevet

Tren hvis du vil! Men du kommer mest sannsynlig til å få mer hodepine, blir svimmel, og i verste fall svimer av. men som sagt, tren hvis du vil. Jeg hadde tatt den dagen fri for trening, og slappet skikkelig av, for å lade opp til neste trening. Kroppen trenger hvile av og til.. :jepp:

Gjest Vodka
Skrevet

Jeg trente en gang med hodepine. Da jeg var ferdig med økten, var hodepinen borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...