AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg har så vondt i hodet, men jeg vil trene. Tror hodepinen skyldes tannverk, men er ikke helt sikker. SVAR!
Minttu Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Hvis du absolutt vil trene, så tren da vel. Er bare du som kan gjøre noe med det, og ingen andre enn deg vet hvor vondt i hodet du har Jeg selv orker ikke trene når jeg har vondt i hodet, for da kan det presse enda mer og jeg klarer ikke yte mitt beste allikevel og blir bare mer kjei og får mer vondt.
Gjesten Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Du kan prøve deg frem litt. Begynn veldig forsiktig. Hvis hodepinen ikke bedrer seg, ville jeg gitt meg
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Vanskelig valg. Jeg klarer ikke bestemme meg. Klokka er mye
noisy Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Ta en paracet, drikk et stort glass vann og kjør på med trening.
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 hodepine som varer lenger enn et par dager i strekk burde sjekkes hos lege
Adalin Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Jeg klarer ikke å trene når jeg har vondt i hodet iallfall. Du må nesten kjenne på hvor vondt du faktisk har, og om du tror du klarer å yte noe på trening.
Gjest Rastl0s Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Hva du skal gjøre er opp til deg. Jeg selv trener veldig mye og må si en hodepine bryr meg midt i ræva. Hodepine har aldri stoppet meg fra trening og jeg har i hvertfall aldri tatt skade av det.
Scherbatsky Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Har lidd av kronisk hodepine i over 10 år, og trening er en tricky ting, siden den alltid gjør ting verre. Ved forbigående episoder som dette har nok kroppen best av å hvile. Ellers kan kanskje svømming være et alternativ? Det løsner også opp muskler, som kan være en grunn til hodepinen, uten å tære på kroppen for mye.
Katniss Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Er dumt å presse seg til å trene når en har vondt i hodet. Hvil ut og fortsett med treninga i morgen.
Hanne20 Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 Tren hvis du vil! Men du kommer mest sannsynlig til å få mer hodepine, blir svimmel, og i verste fall svimer av. men som sagt, tren hvis du vil. Jeg hadde tatt den dagen fri for trening, og slappet skikkelig av, for å lade opp til neste trening. Kroppen trenger hvile av og til..
Gjest Vodka Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Jeg trente en gang med hodepine. Da jeg var ferdig med økten, var hodepinen borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå