perle 84 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Vi holder på å planlegge bryllupsreise i September. Vi har fått et tilbud med 4 netter i cape town 3 netter på safari og 7 netter på Mauritius. Vi har ikke vært på disse destinasjonene tidligere. vi lurer på om det blir for få overnattinger på hver destinasjon. Er det noen som har vært på en tilsvarende tur som kan dele sine erfaringer?
CathFoto Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Har ikke vært på Mauritius, men Cape Town er en av mine favorittbyer. September er ikke veldig varmt, men bra for byferie. 4 dager gir en liten smak av Cape Town, men man kan lett bruke 14 dager der :0) 3 netter safari høres bra ut om dere ikke er spesielt interessert i dyr/natur/foto, men hvor skal dere på safari?
perle 84 Skrevet 3. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2012 Vi skal til impodimo lodge i madikwe national park (malariafritt) i sør-afrika. Tror den er fin for nybegynnere. Et alternativ er å droppe cape town og forlenge safarien og oppholdet på Mauritius. Kjipt å ikke få med seg cape town i så tilfelle. Dette var vanskelig.
CathFoto Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Madikwe er bra, høy standard og en av de beste reservatene. Jeg ville fulgt planen dere har fått, for sannsynligvis vil dere reise tilbake senere, og nå får dere en liten smak av høydepunktene.
Vibi Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg syns det høres ut som en fin plan jeg, jeg ville gått for den. Hvis dere har mulighet for å ta noen ekstra dager ville jeg kanskje forlenget oppholdet på Mauritius til ti dager, men jeg ville ikke kuttet ned på noe av det andre. God bryllupsreise, den blir super!
perle 84 Skrevet 5. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2012 Tusen takk for svarene. Nå er ferien bestillt så nå gleder jeg meg kjempemasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå