Gjest enhjelpendehånd? Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei! Jeg har hatt kontakt med en gutt jeg liker ganske lenge nå vi har stort sett snakket på slike sosiale medier, men jeg jeg bestemte meg for at jeg ønsket å gjøre det litt mer personlig, og ba om nummeret hans. Han nølte litt, og sa han ville tenke på det. Hva bør jeg gjøre? Bare vente?
Gjest finurlig Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Det er jo bare nummeret, ikke kredittkortet.. Tror jeg ville tatt dette som et dårlig tegn.. 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Hvis han nøler med å gi nummeret sitt til deg, så burde du ikke ha for store forhåpninger.. Selv liker jeg ikke å gi bort nr mitt til gutter som jeg ikke er særlig interessert i. For min del så er det pga jeg ikke liker "mas" på mobilen, og siden jeg har den med meg over alt så føles det litt frekkt/slemt å ikke gidde å svare.. Synes derfor det er bedre å bare 'holde kontakten over facebook elns, da har man dem litt mer på avstand Er ikke sikkert han tenker slik, men er vertfall slik med meg om jeg treffer noen på byen som tydelig viser at de er interessert i meg... 1
Sophia Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Hvis han nøler virker det ikke som om han er så veldig interessert dessverre..
Charlie. Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Svarene tilsier at det er sannhet i uttrykket som beskriver sjansene til menn som nøler: "He who hesitates, masturbates" 3
Sunchild Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Mulig at han er sjenert, eller synes det er ubehagelig å snakke med folk over telefon. Eller at han synes at det er et ganske stort steg å ha telefonkontakt, og ikke føler at dere er helt "der" enda. Eller at han rett og slett ikke har tenkt så langt og at det kom litt brått på, og at han derfor vil tenke over det litt... 1
Sol79 Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Det kan være at han nøler fordi han er sjenert. Jeg ville også gjort det. Du kan vel ikke gjøre så mye mer enn å se det an. 1
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Innse at det blir for tett kontakt for ham... 1
Gjest -J- Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Hehe. Jeg ser ikke vekk i fra at han kan være aldri så lite sjenert og nervøs. Vent og se om du fortsatt er keen.
mammamora90 Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Hei! Jeg har hatt kontakt med en gutt jeg liker ganske lenge nå vi har stort sett snakket på slike sosiale medier, men jeg jeg bestemte meg for at jeg ønsket å gjøre det litt mer personlig, og ba om nummeret hans. Han nølte litt, og sa han ville tenke på det. Hva bør jeg gjøre? Bare vente? Min umiddelbare tanke som svar på spørsmålet var ¨jeg ville ha dritet i han¨. Men hvis du har kun blitt kjent med han fra sosiale nettsteder og eller datingsider så skjønner jeg han litt, er ikke alltid like enkelt å gi nummeret til en man bare kjenner der ifra, vet liksom aldri om den personen er den h*n gir seg ut for å være.
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 (endret) hvorfor spør du plutselig om nummeret hans? :gjeiper: skal dere møtes da? siden du skal ha nummeret? Endret 3. april 2012 av Nuppdupp 1
Lizbeth Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Jeg har det ikke som noen regel da jeg ikke spiller noe spill, men jeg holder meg alltid til å aldri spørre om nummeret med mindre det er noe jeg trenger det til. Om vi for eksempel skal møtes eller han skal hente meg, er det jo en fordel om vi har nummeret til hverandre Om en fyr ber om nummeret mitt uten noen slik grunn, tar jeg det egentlig som litt for masete.
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #16 Skrevet 3. april 2012 hvorfor spør du plutselig om nummeret hans? :gjeiper: skal dere møtes da? siden du skal ha nummeret? Hun har nok planer om å sende tøsete mms'er til ham.
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Hun har nok planer om å sende tøsete mms'er til ham. hehehe.. eller selge det til telefonselgere :gjeiper: 2
Betty2 Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Gi nr ditt til han, men ikke ha forstore forhåpninger.
TheHairyToothfairy Skrevet 3. april 2012 #20 Skrevet 3. april 2012 Gi dere. Det at en mann nøler litt med å gi nummeret har sannsynligvis ingen standard facit-svar. Det kan være allslags grunner. Gi nå bare ditt eget nummer, si at det ikke er noe stress eller press - men at du hadde blitt kjempeglad om du fikk mer kontakt. Vær direkte, uten å presse.. om du forstår. Men gå nå ikke og bli kjempeskuffet om du ikke får noe svar sånn helt umiddelbart. At han nøler kan være alt fra selvsikkerheten, at han føler han mister kontroll, dårlige erfaringer etc. Det betyr ikke en ting alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå