Chord Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 (endret) For et sunt og skinnende hår anbefales en naturbørste. Selv har jeg hatt hårbørste i plast hele livet, til jeg kjøpte en naturbørste for noen uker siden. Bedre sent enn aldri! Hvilken hårbørste har du? Og er den flat, rund, stor eller liten? Hvorfor har du akkurat den hårbørsten? edit: kanskje dere kan legge til hvilken hårtype dere har? Endret 2. april 2012 av Chord
Chord Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 Hvor kjøpte du den hårbørsten? Kjøpte min på Vita. Men om det er skikkelig god kvalitet på den, vet jeg ikke (usikker på hvordan en skikkelig god naturbørste er). Jeg får ofte elektisk hår når jeg bruker den, men det kan være pga andre ting også.. 1
belle_ Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Bruker også naturbørste. Kjøpte min på frisøren, den koster vel rundt 200 kr. Utrolig god, hatt den i sikkert 5 år nå, like bra enda
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Bruker kam med digre "tenner". Alt annet gir meg veldig fluffy hår.
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Jeg har en billig, kjip rund plastbørste fra H&M, VITA eller noe slikt. Kjøpte den antakelig fordi jeg trengte ny, den lå lett tilgjengelig og var billig.
Gjest Bobler Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Har en plast-børste som kostet meg 50kr, og er den beste jeg har hatt! Jeg brukte over 700kr på en sånn superduper bra naturbørste. Den var så bra til håret mitt at jeg bruker den til bikkja 1
Okapi Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Har en tredings jeg kjøpte på kroppssjappa. Aner ikke om den er noe bra, er den eneste jeg har eid de siste fem årene.
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Har en tredings jeg kjøpte på kroppssjappa. Aner ikke om den er noe bra, er den eneste jeg har eid de siste fem årene. en rosa en ? hehe.. ;P jeg har en børste. ferdig med det! 1
Gjest Silvermist Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Har en plast-børste som kostet meg 50kr, og er den beste jeg har hatt! Jeg brukte over 700kr på en sånn superduper bra naturbørste. Den var så bra til håret mitt at jeg bruker den til bikkja Ha ha! Kjenner meg igjen i dette.
Gjest loler Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Jeg har en stor natur-rundbørste den er kjøpt på Kicks i Sverige Den er veldig god og jeg er kjempefornøyd Jeg har et langt oppklipt hår med min egen hårfarge og er veldig sunt og skinnende..
FantasDick Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg bruker ikke hårbørste, men jeg har en helt vanlig naturhårbørste jeg av og til bruker for å glatte over håret når jeg har tuppert det. Børsten kjøpte jeg på Pilus, tror jeg? Edit; jeg har veldig fint, glatt nordisk hår - derfor jeg ikke trenger å børste det. Bare vasker det med sjampo/balsam og lar det lufttørke, så har jeg silkeglatt, flokefritt hår. Endret 3. april 2012 av Zaphireh 1
Eske Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Jeg bruker "Utredningsborste" fra Kicks, den er helt super! Fant ingen bilder på Kicks egen nettside, men Quirky har en super omtale av den HER.
Wonders Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 har 2 http://www.braun.com/in/hair-care/satin-hair-brush.html http://ecx.images-amazon.com/images/I/31t6q84vmFL.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Har en plast-børste som kostet meg 50kr, og er den beste jeg har hatt! Jeg brukte over 700kr på en sånn superduper bra naturbørste. Den var så bra til håret mitt at jeg bruker den til bikkja Jeg også! Har faktisk fire(!) slike børster, de er helt fantastiske. Når min mann og jeg børster de skjønne vovsene våre har vi begge en i hver hand. Lille Coco og Mulberry bare eeelsker denne spesialbehaandlingen. ALt for våre søste små kosevovser Selv bruker jeg kam, kjøpt den på Nille. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #18 Skrevet 5. april 2012 en vanlig en fra h&m, et par tupperingsbørster/kammer fra ebay, en trebørste fra søstrene grene, naturbørste fra vita +++
Gjest Krembanan Skrevet 5. april 2012 #19 Skrevet 5. april 2012 En sånn naturbørste eller noe i fra Pilus og en billig greie i fra Meny eller noe
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #20 Skrevet 5. april 2012 en jeg kjøpte for 8 år siden på h&m, ca 11cm inkudert håndtak, kostet 9kr. har ca sånn her hår, bare mye tykkere, og litt lenger. før børstet jeg håret en gang i året, men nå som jeg nærmer meg overgangsaldrern har håret forandret seg og jeg må børste det 2-3ganger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå