Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner du noen produkter som har gått ut av produksjon? Skriv hva og hvorfor ;) Slike ting bringer alltid med seg noen minner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lòreal cashmere perfect foundation :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Lancome nr. 18! Den er sikkert fæl, men det var min default leppestift på åttitalet. 305 var også veldig fin, ein brunleg matt leppestift som ga slik leppestift som Laura Palmer hadde i Twin Peaks. Eg saknar også den leppepomaden/kremen som Lancome hadde tidleg på 2000-talet, ein grøn tube med eit utruleg deilig pleiande leppeprodukt.

Skrevet

Jane Helen shampo og balsam :D

Den var sikkert ikke så fantastisk som jeg trodde da, men slik jeg husker den, var den himmelsk :) Savner Herbal Essences også, en rosa en, tror jeg.

Gjest frøken am
Skrevet (endret)

Saba Self sit (bind) :trist:

Endret av frøken am
Skrevet

X-it, fjerner vond lukt, uten å lukte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner

1) Parfymen fra Nina Ricci som heter Les Belles de Ricci Liberty Fizz. Jeg kan ikke fatte og begripe at denne har gått ut av produksjon. Den er så utrolig god. Jeg ble stoppet av ukjente menn og kvinner, fulle som edru, som lurte på hvilken parfyme jeg brukte for den var så god. Savner den så! :sukk:

2) Dusjsåpen fra HTH. Den lukter bare rent :)

3) Dusjsåpen Lux Glowing Touch. Jeg får kjøpt den på ebay, men med frakt blir den veldig dyr. Men ååå den lukter så godt.

Følte det var mye jeg skulle skrive opp her, men nå kommer jeg faktisk ikke på mer. Må tenke litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Saba Self sit (bind) :trist:

Jeg vil trod du husker dette bindet som bedre enn det faktisk var. Hva med å prøve tøybind eller noe fra Tena?

Skrevet

Jeg savner

1) Parfymen fra Nina Ricci som heter Les Belles de Ricci Liberty Fizz. Jeg kan ikke fatte og begripe at denne har gått ut av produksjon. Den er så utrolig god. Jeg ble stoppet av ukjente menn og kvinner, fulle som edru, som lurte på hvilken parfyme jeg brukte for den var så god. Savner den så! :sukk:

HELT ENIG!!! Har en bitteliten flaske en venninne av meg tilfeldigvis hadde :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Også savner jeg en dusjsåpe jeg ikke husker navnet på...men vet Apotek1 har serien, bare "alle andre"produkter enn den såpa... :(

Skrevet (endret)

.

Endret av WildThing
Skrevet

Herbal essenses savner jeg og! Fantastisk god shampoo og balsam!

Savner også Den gamle blå sunsil'en, den som hadde en balsam en skulle spraye i håret etter vask :trist:

• Liker 2
Skrevet

Ralph Lauren Blue

D&G Feminine

Parfymer jeg har brukt i nesten 10 år som har gått ut av produksjon og som jeg må bestille fra USA. Har sikret meg to små flasker av Blue og skal sikre meg Feminine og mere Blue fra Ebay. Nesten på gråten når jeg tenker på det...

Loreal Glam Gloss Crystal Nude og Pearl Nude. Finnes jo ingen andre ikke klissete, dekkende fine Nude glosser å få tak i.. Men fikk kjøpt 2 i Edinburgh..

Skrevet

Gurlain har nude, ikke-klissete glosser :)

Skrevet

Gurlain har nude, ikke-klissete glosser :)

Har hatt en av de men den var for brun, var gjennomsiktig og hadde ikke skimmer. Ikke sett at Guerlain har andre nudefarger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner foundationen maybelline superstay silky jeg. :( hvorfor måtte de slutte med den, når jeg endelig fant en som passet perfekt, å kunne blandes til riktig farge!? :sukk:

Skrevet

Jeg bruker svæært lite kjønnhets produkter, men savner brazilian nut body butter fra Body shop. Og egentlig hele den serien med samme lukt.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, og en annen ting jeg virkelig savner, er parfyma escada sentiment! Ufattelig god parfyme!

Mulig den kanskje er å få tak i på ebay, men den er klin umulig å få tak i i norge, eller på kjente utenlandske sider ut i fra det jeg kan se. :(

Skrevet

Har hatt en av de men den var for brun, var gjennomsiktig og hadde ikke skimmer. Ikke sett at Guerlain har andre nudefarger.

de har 3 :) en litt rødlig nude, en beige (muligens den du har hatt?), og en litt brunere - mere dekkende :)

Skrevet

Jeg er så sær. I vanlige parfymerier i Norge har de ikke en eneste fin nude farge verken i gloss eller leppestift. Jeg har skjekket absolutt alle merker! :kjefte:

Skrevet

Jeg er så sær. I vanlige parfymerier i Norge har de ikke en eneste fin nude farge verken i gloss eller leppestift. Jeg har skjekket absolutt alle merker! :kjefte:

estee lauders vanilla truffle ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...